Gå til innhold

Mannen min har nettopp kommet til skade for å sage av seg foten. Ringe legevakta?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OMG for en drittgubbe!! Hadde seriøst aldri godtatt at min holdt på med noe sånt, blir helt kvalm altså! Nei, hiv han på hue å ræva ut, du skal jo ikke finne deg i hva som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du HI burde meldes til barnevernet!!

Når ikke engang klarer å passe på din mann, hvordan skal det da gå med deres stakkars STAKKARS barn!

Du bruker sikkert ikke reima på de heller... nei, AKK og VE, hvordan skal dette gå?

 

Du er en skam for alle koner og mødre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet jeg altså. Bare legg på litt is og be han holde kjeft. Alle menn overdriver så fælt, hva er liksom en avsagd fot i forhold til alle plagene vi går gjennom mens vi er gravide, for ikke å snakke om MENSEN?! Sutrekopp, det er det han er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du heeelt fjern, eller? Det har da ingen ting for seg å ringe fastlegen! FASTLEGEN, liksom?? Det skulle tatt seg ut! Nei, her må du ringe healer. Eller kanskje en sjaman! Sjaman er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja herregud, jeg har ikke sovet i hele natt, bare tenkt og tenkt på hvordan DU har det. Håper du oppdaterer oss snart igjen.

Forresten så kom jeg på et godt kjærringråd ved avsagd fot:

 

Legg i salmiakkvann over natta, det er desinfiserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voi satan! Jammen godt dere har holdt liv i denne tråden, jeg logget meg nettopp på og kom på at jeg har glemt å se til pasienten i garasjen i dag.

Men nå regner det... han klarer seg vel til i morra, tror dere ikke? Han kommer vel sikkert haltende inn når han blir sulten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolleri trollera... Vedder på at dette bare er en tulletråd. At man skal legge mannen med den avsagde foten under rosebuska (og IKKE i garasjen) er faktisk allmenkunnskap. Ikke mat trollet mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagt han i GARASJEN???!?! Har det rabla for deg eller, HI?? Alle vet jo at han ikke kan komme nærmere huset enn MINST 250 meter. Eller orker du kanskje å høre på sytinga hans dag og natt?

 

Håper du oppdaterer videre - jeg er så bekymret for deg HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jo ikke på å teipe fast foten - jeg tenkte over munnen, det må jo være et avsindig til syt på han, mannfolk er ille sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...