Gå til innhold

Noen som har vært på ul og vet kjønn enda ? :)


Annicken*Spire2013*

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om hvor tidlig dere så det :)

Jeg er nå 15 uker på vei og klarer nesten ikke vente med å vite :) Så kan jeg dra på ul nå og få sett kjønn :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg var på ultralyd når jeg var bare 10+5 og jommen kommenterte hun som tok ultralyden (gynekolog) at hun trodde det var en gutt. Og sa at de absolutt kunne se det så tidlig. Jeg så noe jeg også for øvrig, så nå får vi bare få det 100% bekreftet på neste ultralyd den 6. Vi venter gutt nr 2 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul på mandag, var da 15+2 og fikk vite at vi venter en liten jente:) Fantastisk å se, var en perfekt liten baby inni der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig ble det min tur til å gå på ultralydundersøkelse..... Det blir en gutt! En perfekt liten prins i magen min, jeg er så lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL på torsdag, og vi venter også en lillebror! :D Storesøster ble såå glad at hun gråt av glede! Da satt ikke tårene til hverken meg eller far langt inne. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd på mandag og gleder meg veldig til det. Men jeg vil faktisk ikke vite kjønnet, ønsker at det skal være en overraskelse til babyen kommer ut :) Er jeg den eneste som ikke ønsker å vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på UL i uke 14+5, da sa lagen at med 95% sjanse så blir det en gutt. Skal på den ordinære UL nå på onsdag. Gleder meg veldig mye til og se den lille igjen og få termindato som er sikker.

Sist jeg tok UL, mente han at termin ville bli 4 februar 2012

 

Gleder oss veldig:O),

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Trollmor og trollungene ♥

Vi får en gutt denne gangen ser det ut til, "utstyret" hans var ikke til å ta feil av;) Har en jente fra før, så dette blir uvant og spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha ei lita jente, mest sansynlig. De brukte ti minutter for å se etter kjønnet, men den lille er litt sjenert og ville ikke spre beina så mye. Noe pappan syntes var veldig gode tendenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Håperhåper:-)

 

Jeg har vært på UL, men vet ikke kjønnet. Syns det er litt av spenninga me fødselen jeg, å se hva det er da...Har jente og gutt fra før, og har ikke visst da heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ul 28 september og mest sansynlig er det en liten snuppe inni her =) Så lenge etter kjønn her også, men litt sjenert. Så da tar vi det som at det er en jente frem til det motsatte er bevist =) Termin 24 februar her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

venter vår første jente, vi har 2 gutter i forveien så det blir spennende :-)

vi viste 100 prosent kjønn denne og den siste da vihar tatt fostervannsprøve (av andre årsaker), men fikk faktisk beskjed med nr 1 at det var en jente. 5 uker før termin har vi så kjøpt masse rosa og jenteting da legen tar en ekstra ultralyd for å se om hodet er festet og forteller oss det er en gutt :-) hehe så vær forikti med innkjøpene inntil i er sikre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...