Gå til innhold

Tør endelig å tro på at jeg skal bli tvillingmamma

Glow2011

Anbefalte innlegg

Etter utallige aborter, prøverørsforsøk og graviditeter på egenhånd, så begynner jeg å tro på at dette skal gå bra :-)

Var på UL i går (14+3) og fikk igjen se våre to små babyer. Den ene avslørte at det mest sannsynlig kommer en gutt, mens den andre ikke var så sammarbeidsvillig. De er mest sannsynlig ikke enegget, da jeg fikk satt inn to egg som var mange dager gamle, de har hver sin morkake og hadde en tykk skillevegg på de tidlige UL'ene.

Så blir spennende å se om den siste er en jente eller gutt på ordinær UL om fire uker. Spiller jo ingen rolle, bare alt er bra, men litt spennende synes jeg det er. Vi har ingen fra før, så dette er svært etterlengtete barn. Så snakk om bonus å få to når det først klaffer :-D

Fortsetter under...

Da er du i samme båt som meg, selv om jeg nærmer meg slutten. Jeg er 32+3 i dag. Gratulere så mye Glow2011. Det er deilig når det endelig klaffer.. Vil tipse deg om tvillingforum.com. Der er det mange erfarne tvillingmødre og spørre om ting man lurer på. Og det er ikke lite kan jeg fortelle deg.. Det er noe helt annet å være tvillinggravid enn enlinggravid...

Tusen takk for det :-) Jeg tror vi hadde et forsøk samtidig i januar (mitt første ferskforsøk)

Så husker du fikk klaff med tvillinger og nå nærmer du deg jammen med slutten. Det er så kjekt :-)

Takk for tipset om tvillingforum.com

Vi hadde nok ferskforsøk samtidig i januar ja. Har fulgt dere på ass. befruktning, men ikke skrevet så mye. Artig å se at flere lykkes der inne. Nå skal du bare nyte svangerskapet.. Det er fantastisk når nurkene ligger der i armene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...