anna t Skrevet 15. august 2011 #1 Del Skrevet 15. august 2011 Æsj. Etter å først ha blitt gravid, og så mista, har det vært hormonelt sirkus i kroppen i et par måneder. Nå virker det også som at mensen er på vei igjen nå. Og det var forsåvidt ventet, for vi har ikke prøvd noe særlig etter at jeg mista, men ikke akkurat gledelig uansett. Alle disse hormonelle svingningene har resultert i uren hud og at kroppen føles slapp. Det er akkurat som om magen er slapp og "utspent". Og når man i tillegg har syntes ganske synd på seg selv, er det lett å unne seg alle slags synder i mat-/drikkeveien også. Ikke at jeg er så stor altså, men har vel lagt på meg litt over sommeren vil jeg tro. Så nå føler jeg meg maks ufiks, og har bare lyst til å gjemme meg bort i store klær. Og alle disse tingene til sammen resulterte i dag i at en kollega på jobb spurte høyt om jeg var gravid foran mange andre kolleger. Riktignok hadde jeg på meg en topp med typisk gravid-skjæring da, men det er jo en ting man aldri ønsker å høre. Har ikke lyst til å se gravid ut liksom. Og så blir det ekstra ille når jeg tenker på at hvis jeg ikke hadde mista, så hadde jeg kanskje hatt litt mage nå. Så har hatt en kjip dag, og har i grunnen bare vært lei meg. Men så, når jeg skulle legge 2-åringen min, sa jeg til henne som vanlig at jeg er veldig glad i henne. Og da la hun armene rundt halsen min og sa "nei, jeg er glad i deg, jeg". Og da ble jeg så utrolig glad, og følte meg så heldig, og tenkte at disse småtrollene er verdt hver eneste lille og store nedtur man må gjennom før man får dem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143481462-utrolig-kjip-dag-med-utrolig-fin-slutt/
Lille Tordivel Skrevet 16. august 2011 #2 Del Skrevet 16. august 2011 Huff, for en grusom dag på jobb og utrolig utenksomt av din kollega. Hun hadde virkelig fortjent å høre hvordan det egentlig var med deg, sett hvor vondt det gjorde, sett din sorg, så kanskje hun hadde lært seg noe viktig. Noen er bare så frekke...... Føler virkelig at tanta er på vei her også!!!! Jeg håper bare den kan vente til i morgen i det minste, for jeg driver av å sjekker kort/lang lutealfase. Og det er virkelig lett å synde når man er lei seg. Med maten flyttes jo fokus vekk på noe annet og vi kan føle en liten glede en liten stund. Hva med å forandre fokus fra mat til noe annet du er glad i? Så nydelig liten jente du har da! Jeg føler det også slik når jeg om kvelden går inn til lillegull og ser han sover der i sengen sin, så vanvittig vakker og fredlig, da tenker jeg at jeg er verdens heldigste og at jeg ikke trenger noe mer her i verden. Så tusler jeg ut i stua og begynner å tenke på andre ting. Og det vil selvsagt si syklus, symptomer, tanter osvosv. Ha en god dag da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143481462-utrolig-kjip-dag-med-utrolig-fin-slutt/#findComment-143482911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå