Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Hvordan skal jeg søke jobb som frisør lærling? Ringe rundt til salonger? Eller spørre "face to face" i salongen? Er det lett og få seg lærling jobb innen frisør? Håper på svar!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Hjelper ikke skolen til med det? Eller går du ikke på skole?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Face to face så dei veit kven du er og om dei er villige til og prøve.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 jo jeg har gått privat skole hi takk for hjelpen
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Skriv en generell søknad og legg ved CV, så går du rundt til salonger. Spør etter daglig leder, si hva du gjør der og legg igjen en søknad til de. Det blir sett på som veldig positivt. Da har de ikke bare en søknad men et ansikt å sette til den og de har fått et lite inntrykk av hvem du er. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 kontakte opplæringskontoret der du bor.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Ok Tusen takk for alle svarene Jeg skal kontakte opplæringskontoret i morgen Har prøvd NAV, men de hadde jo ikke peiling..sjokk Noen som vet om det er vanskelig og få lærling plass?? Har gått privat frisør skole om det har noe og si! HI
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Jeg sendte inn søknad på nettet og ble ringt opp allerede noen dager senere. Dette var på Nikita da, gå inn på hjemmesiden deres om du vil søke der. Gå inn på hjemmesidene til de forskjellige salongene og se om du kan søke elektronisk
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #9 Skrevet 15. august 2011 Nikita trenger ikke lærlinger her jeg bor sjekket nettopp. Så det var dumt, men takk for forslaget HI
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #10 Skrevet 15. august 2011 Nikita er kjent for å behandle lærlinger som søppel, så det skal du være glad for! Kle deg skikkelig, altså hverken pupper eller ræv på display! Spytt ut tyggegummi Ta folk skikkelig i hånden, ikke en halvdød fisk! Du møter opp i person når du leverer søknad, så ringer du etter en uke om du ikke har hørt noe innen den tid. Du aner bare ikke hvor mange slappe folk som detter inn døren, ute av stand til å snakke, kle seg o.l. I vår bedrift har vi ikke lærlinger lenger, grunnet dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå