Gå til innhold

Noen her som har barn fra før og så får tvillinger?

Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Mannen min er sikker på at det er tvillinger, skal til ul i morgen så da får jeg et skikkelig svar...

Men bare lurer på om dere som har barn fra før av har hatt samme mengde kvalme med tvillingene som med de som var alene...

Hva med vekten? Gikk dere mer opp de første 12 ukene med 2 enn med 1?

Mine første svangerskap merket jeg ikke kvalme i det hele tatt, men det gjør jeg nå...

Vet at alle svangerskap kan være forskjelilge, men har et døgn igjen å gruble, får jeg får bekreftet at jeg (helt sikkert) bare har en inni der...

Fortsetter under...

Jeg merker også at jeg mer mye mer anpusten enn før... Har ikke merket noe til det i de forrige svangerskapene, men nå puster jeg som en hval bare av å gå opp noen trapper...

Jeg er nok i dårligere form nå enn jeg har vært i tidligere svangerskap, men jeg har jo gått opp akkurat de samme trappene før jeg ble gravid.

Da løp jeg opp, -og ja -ble litt anpusten, nå går jeg sent opp, og puster enda mer....

Hei

Jeg har ei datter på 2 som blir storesøster i desember en gang. :)

Jeg skal på ultralyd i morgen, jeg også. Men jeg har vært på en allerede. Jeg klarte ikke vente siden jordmor fattet mistanke.

Jeg var kvalm med Pernille (førstefødte) og ble sykemeldt denne gangen. Jeg kastet opp 10-12 ganger om dagen og klarte ikke reise meg før jeg måtte løpe. Jeg gikk derfor NED 10 kilo frem til alt ga seg i uke 14.

Har du 2 barn fra før? Og tror du det er en eller to?

Lykke til! :)

Hei!

Jeg oppdaget at jeg skulle ha tvillinger i februar, da var jeg 9 uker på vei og vår eldste var 7 mnd!! Jeg hadde nok vært en del mer kvalm og trøtt, følte meg generelt mer uggen. Men vanskelig å si om det var litt fordi det er mer slitsomt når man går hjemme med en liten en fra før.....

Her kommer de to neste innen et par uker tenker jeg:)) To jenter til her i gården, så 3 jenter på 1 13 mnd her i huset..... puuhhh....:)))

Lykke til!!

Jeg merket ingenting nesten med førstemann, hvertfall ikke fysisk. Denne gangen la jeg på meg 10 kg på et vips til tross for at jeg kastet opp MYE og har vært mye kvalm og uggen. Er det fortsatt på morgenen. Er 30+3 i dag. Og sliten sier du :s Sov meg gjennom barne-TV hver dag i 4 måneder og var generelt helt gåen. Så da vi i uke 17 på ord. UL fikk konstatert tvillinger skjønte jeg med en gang hvorfor jeg hadde vært så sliten :) Man blir generelt mer sliten av å gå med en enn to. Men jeg trodde det var en jente denne gangen da "alle" sier man blir større og mer kvalm og uggen av det. Men neida, en av hver var det :)

Annonse

Jeg har ei datter på 15 mnd og venter tvillinger i januar2012.. var kvalm og hadde syre under hele svangersakpet med hu første..og det er like ille med tvillingene.. så noen er bare veldig uheldige..alle mine venniner har aldri hatt kvalme.. sjalu!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...