Gå til innhold

Flere som ikke vil vite kjønn med tvillinger?

hilde2imagen

Anbefalte innlegg

Hele tiden får man spørsmål om man vet kjønnet/når man får vite, og jeg vil ikke vite dette, fordi jeg synes det er morsomt med overraskelse under fødselen. MEN jeg blir så provosert over folk som synes jeg er sååå dum når jeg ikke vil vite det pga at det er tungvint osv... Det er da vel mitt valg eller?

Noen fler som ikke skal/vil vite kjønn?

Skal på ordinær ultralyd på torsdag og gleder meg så innmari til å se de små (igjen) :)

Fortsetter under...

Jeg får også det spørsmålet.. OFTE! Det verste er at de ikke tror meg når jeg sier at vi ikke vet det.

Synes det er så spennende å spekulere på det, og tror jo at jeg vet, men tar som oftest feil når det gjelder slikt;-)

Tenker også at det er flott motivasjon under fødselen.

Argumentet med at det er så praktisk å vite kjønn på forhånd ser jeg ikke i det hele tatt.

Lykke til videre!

Ja vi ville ikke vite kjønnet på våre to helt til vi kom til 3 ultralyd ( 19 uker, vanlig ultralyd). Det viste seg at det var størrelse forskjell på barna og for å gi en god forklaring på det så sa vi at hun kunne fortelle kjønnet hvis hun var helt sikker. Det var hun og fortalte at det var gutt og jente og det kunne være årsaken.

En uke senere var vi tilbake til en ultralydlege for å sjekke alt en gang til og han mente at kjønnet ikke hadde noe med den forskjellen å gjøre. Han fortalte også at det var to gutter.

Alt står bra til med begge og det er vi utrolig glad for siden det ble en del bekymringer rundt dette. Er nå litt lei meg for at vi fikk avslørt kjønnet på feil grunnlag pluss at det var feil kjønn på den ene :( Det skulle være en overraskelse og noe å glede seg til. Jeg er så enig og misunnelig på dere som ikke vet og kan a spenningen hele veien.

Folk har mast om mast og vi har vært så bestemt på å ikke vite. Men nå som vi visste så fortalte vi det jo også må vi fortelle at det ikke var slik likevel. Men men det står heldigvis bra til med begge gullene så vi får heller kose oss med å klargjøre alt til gutta kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...