Gå til innhold

Noen som kunne tenkt seg ett treff i Ålesund/ omegn snart?


belly-love

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i januar 2012, og kunne virkelig tenkt meg å treffe fler i området som også er på vei? :)

Noen intresserte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er klar!:D Har termin 24. januar og klar for å høre hvordan andre har det nå, ikke bare via forum:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også klar, men er visst ikke så mange andre som er ;)

Hvor bor du?

Jeg har termin 13. januar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kunne også tenke meg BIM treff i Ålesund snart :) Noen som vet om det er?? Jeg har termin i april, hadde vært gøy å treffe flere som har termin på vårparten av 2012 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Da ser det ut som om vi e noen, kanskje vi klarer å samle en liten gjeng :) jeg jobber ikke om dagen, så for meg har ikke tidspunkt eller dag noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbe jo ikke, og har ingen planer om dagen, så da foreslår jeg at dere hardt arbeidende finner en kveld som passer for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag kl 19 passer for meg, jeg finner sikkert ut hvor det er, har bare bodd her siden juni så er ikke akkurat lomme kjent. Men utrolig hva man finner ut på nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går ut i nederste etasje på storsenteret så går du bare litt til høyre og der ligger lyspunktet ;) Hvis det passer for de andre også så kan jeg reservere et bord når vi vet ca. hvor mange vi blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har dessverre ikke mulighet idag, da vi har besøk av familie.

Men kan ikke vi sette av et fast klokkeslett og sted (som feks mandager kl. 1900 på Lyspunktet), så er det lettere å holde kontroll på når og hvor det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt meg den frithet å opprettet en "event" for treff idag kl. 19 på Lyspunktet. Tror den vil stå på førstesiden under "kommende BIM- treff" og også komme opp på planlagte BIM treff i Møre og Romsdal. Tenkte det var lettere å få det med seg da, kan jo være mange der ute som ikke har fulgt med på denne tråden :)

Så får vi bare se hvor mange som kommer da :) Siden jeg ikke har anledning til å komme selv, så håper jeg det kan komme en oppdatering på oppmøte her inne :)

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Det var lite med respons fra de andre to som ytret ønske om treff. Det hadde jo vært gøy med flere enn to :) Skal vi vente og se om det kommer noe respons ila dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev innlegget før jeg hadde oppdatert og så hva som var blitt skrevet i dag. Jeg hadde kanskje tenkt det var greit med en tilbakemelding før vi opprettet en event. Men håper vi får noen flere tilbakemeldinger på siden her da snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting ja :) Har dessverre ikke vert pålogget på en stund pga mye med flytting, skole og jobb. Jeg er gjerne med på treff, men såg det ikke før nå så treffet i dag gikk jeg visst glipp av: / Om det var noe treff?

Jobber selv 100 % dagtid, så ettermiddag er best for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at mitt siste innlegg er kommet inn, så jeg mistenker at det ikke har kommet inn i det hele tatt. Og det var jo litt dumt. Men jeg skrev altså at jeg måtte være hjemme med vesla i går fordi mannen måtte jobbe overtid. det kom litt brått på og vi hadde ikke barnevakt så jeg var der heller ikke.

Men nå er vi jo enda flere så da går det jo an å komme med nytt forslag. Neste uke? samme tid, samme sted?

Jeg og min samboer er på trening fra 19.30/20.00 tirsdager, onsdager og torsdager så sånn sett er mandag best for meg, men jeg har ei venninne som også vil være med og hun jobber somregel seint på mandagene. Hun kan ikke komme neste uke pga. eksamen uansett men vi trenger kanskje ikke ha fast dag hvert treff, men heller bytte litt på alt ettersom det passer for flest..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det samme hvilken dag det er :) Går på klubb annen hver onsdag, men det går jo an å hoppe over også innimellom :)

 

Hadde vert gøy å treffes vertfall.

 

Mandag 5.des neste uke passer bra for meg hvertfall :)

 

Hadde det vert en ide å lage til en FB event? Der kan man se hvor mange som er påmeldt, og kanskje lettere å få med for andre som er gravide? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...