Gå til innhold

Fader..................hvordan skal vi få tak i en bil nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er til deres eget beste. Skulle ha prioritert da.

 

Men dere kan evt skaffe kausjonist, eller ta forskudd på arv, om dere har noen å arve fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de fleste må spare penger... så kjøpe de det vil ha, om de ikke får lån..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spare ja,kan man spare på 3 dager? da har vi nemlig bestillt ferie. og nei vi visste ikke at bilen skulle ryke..og det er vel en grunn at man har gjeld? vi er ikke dumme og vi sparer og sløser ikke..men noen ganger går det ikke som man tenkt seg alikevel skjønner dere.

 

hi

 

ekle kommentarer vil heretter ikke bli lest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lease en bil? da man man ut med forskuddleie og det har vi ikke .

låne av venner? de fleste har ferie nå og trenger bilen selv. har undersøkt

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier er at dere absolutt ikke har noen penger? Ingen av vennene deres som har to biler da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe dere har avbestillingsforsikring da, og kan ta turen senere. sånn er livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist for dere men ingen dere kan låne av? Hvor langt skal dere med bil? Kjøpe brukt på finn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da penger men man skal vel ha mat på ferien også?nei har ikke avbestillingsforsikring. ellers hadde jeg da ikke spurt her:)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hjællllp! Tenk at dere må begynne å spare og planlegge stakars dere.

 

Fy søren, alle sparer vel litt penger, i form av sparekonto eller bufferkonto.

 

Så lenge dere har altfor mye lån, så har dere gjort dårlige valg tidligere og dette er faktisk konsekvensen som kommer av det.

 

Dere får gjøresom andre; ta tog, buss, fly eller sykle på tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi bare hatt penger til å kjøpt brukt så....skal til legoland med barn. og nei kan ikke ta fly eller tåg osv...mye bagasje osv..

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ano 15.58 som sagt jeg gadd ikke lese mer enn det første ordet av det du skrev...

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemmeferie? siden du spør her men sier du har prøvd alt så er vel det løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det bilen dere planla å kjøre på ferie i da? Er du sikker på at det ikke kan fikses med en rimelig penge? Venner eller familie som er flinke med bil/til å skru?

 

Min mann er fæl til å krisemaksimere når noe går litt på tvers av hans ønsker, men da prøver jeg å roe ham ned og finne løsninger, som regel er det ikke på langt nær så ille som han skal ha det til. Noe sier meg at du kanskje er litt lik ham.. ;)

 

Håper dere kommer dere på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud du virker jo helt blåst i hodet.

 

Du kan ikke legge ut et innlegg her og forvente å kun få positive svar. Her ytrer jo folk sine meninger.

 

Ja kast 8000 kr ut vinduet, dere har vel egentlig ikke noe valg, har dere?

Så kan dere spare det dere har spart opp til lommepenger og kjøpe dere ny bil :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å skaffe seg ny bil hvis man ikke har noen penger liggende og ikke får lån. Hva slags forsikring hadde dere på bilen som røyk? Vi var uheldige med bilen vår i våres og den måtte vrakes. Takket være full kasko fikk vi en sum for bilen som vi kunne kjøpe oss en billig bruktbil for. Vi ønsket ikke å ta opp mer lån, og var veldig heldige og fant en grei bil til 15.000kr. Hvis dere ikke får penger på forsikringa så kanskje noen kan gi dere et privat lån?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enten det eller ferie uten mat. ditt valg.

sjønner egentlig ikke hva du vil her jeg...sympati nok fra noen til at de låner deg bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjekk om dere kan leie bil ? Er dere med i LO har de gode avtaler på leiebil. Ikke bry deg om alle disse stygge svarene. Ingen som kan låne dere bil spurt Alle, tanter onkler mammaer pappaer, ?

Som du sier det er ferie og da er vel ikke alle like avhengi av bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...