Gå til innhold

Katt i hus.. Flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det er hvis du skifter på katte kassen at dette er et tema. Man kan selvfølgelig ha katt :) jeg stor koser med pusen min jeg. Og når katta er ute tar jeg ut rotta mi og koser med den å. Er kun bekymret for hvordan det vil gå med rotta etterhvert som fødselen vil nærme seg. Vil nødig omplassere henne men hvis det ikke passer seg så gjør det ikke det. Du skal bare gjøre slik, la noen andre skifte på kassen til pusen. :)

Jeg har katt og koser med den som normalt, og jeg er den som skifter kattesanden. De har jo ikke pest heller da ;-) Du må jo etter alle praktiske formål faktisk spise katteavføring for å bli smittet. God håndhygiene er et must, men det er det jo hele tiden, ikke bare når vi er gravide!

Katt er ikke noe problem, hverken i graviditeten el etterpå. Fikk et spm en gang om vi skulle avlive el gi bort katten når barnet ble født. Så ut som jeg hadde detti ned fra månen og sa strengt at man gir ikke bort fam medlemmer så lenge det ikke er snakk om astma el allergi. De sier nå at barn med husdyr får mindre astma og allergier. Selv vokst oppp med katt. Mennesker som omgås dyr har mer empati og omsorg føler jeg. Bare la andre tømme kattekassa.

Annonse

hadde 2 katter da jeg fikk sønnen min i 2009. Har fortsatt em katt og er gravid 8 uker. KOsa masse med kattene i mitt første svangerskap, og kommer til å gjøre det samme nå. Rører ikke kattedoen og vi avvente begge kattene av med å være på soverommet, det var det eneste. Det er som andre skriver normal håndhygiene holder mer enn nok

men som bonde må jeg bare si at, unge katter liker vi ikke, de er smittebærere, gamle katter e trygt.

vet ikke om det har noe og si, men er bare noe vi er opplært til.

grunnen er at sauene kaster lammene eller antall dødsfødsler hos sau er større hvis de harvært i kontakt m unge katter om har gjort fra seg i foret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...