Gå til innhold

Gravidklær i store størrelser?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har rett og slett ikke sjekket hva som fins på de store kjedene ennå. Hvis de har 48 skal det gå greit for meg, i alle fall i topper. Men buksene må være i over størrelse 50.. Skal lete litt nå når vi tar turen til London. Kanskje vi finner noe der!

Hei,

jeg bruker str. 50 normalt, men gravidbuksene til HM i størrelse 48 passer for meg da uansett, så det er kanskje verdt å ta turen innom og sjekke? Jeg fant i hvert fall mange fine plagg der. :)

Ellers er topper ganske greie å finne, synes jeg, sånn som moten er nå med lange tunikaer osv. Jeg har kjøpt endel tunikaer/topper/sommerkjoler på Lindex/Kappahl, på noen av dem gikk jeg opp en størrelse for å få plass til magen, men de ser fortsatt greie ut.

Hvis du har noen butikker som selger gravidklær i nærheten av deg, ville jeg prøvd der også, som regel har de noen plagg i store størrelser også. Jeg fant f.eks. et par fine bukser på Svangerskapet på Majorstuen sist jeg var gravid, som jeg bruker denne gangen også. :)

• 2 måneder senere...

Annonse

Jeg fant aldri bukser da jeg var gravid som passet meg.Jeg fikk en bekjent til og sy om noen av mine bukser til gravide bukser. Det som blei gjort med mine bukser var å klippe bort frem partiet på buksen og erstatte dette med en elastisk strikk.Lett og gjøre vist man er neve nyttig.

Ellers kan cellbes være et tips spes på overdeler/kjoler.

http://www.asos.com/Women/Asos-Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813

Jeg er ikke liten jeg heller, og her har jeg funnet fine topper/tunikaer:)

Jeg bruker 46 i bukser til vanlig da...og 46 på HM passer meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...