Gå til innhold

Flere som så vidt har symptomer???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hippo ღ

Jeg er 6+6 og omtrent ingen symptomer jeg heller. Blir litt småkvalm når jeg er sliten og sulten. Litt vonde pupper, men ikke spesielt. + litt murringer. ja og dårlig fordøyelse og kjempe oppblåst.

Kjenner jeg blir litt bekymret jeg også... Trodde jeg skulle bli dårlig. Men er jo i skammelig bra form..

Samme her. Ingen symptomer omtrent.Litt kvalm hvis det går for lang tid mellom måltid og litt trøttere og av og til ømme bryster. Bekymret hele tiden..er 6+6. Hadde da til gjenngjeld omtrent ingen symptomer med datteren min heller.Var da nesten 12 uker da jeg g´fant det ut (gikk på pillen).Der gikk alt bra..Så håper på et like bra svangerslap ;)

Det er godt å høre at det ikke bare er meg... Er i grunnen i superform, og humøret er det ikke noe å si på i hvertfall!! Hmmm, vel, får nyte det tenker jeg! Bare det at ingen av de andre graviditeter har jeg hatt så få symptomer som jeg har nå!! En gang må vel bli den første:-)

Jeg er 6+0 i dag og har vært småkvalm de siste dagene, og plutselig skikkelig kvalm i går. Varte hele dagen. I dag derimot: Ingen kvalme! La det vare!!!! Forrige gang var jeg kvalm i 3 dager ;-) Håper jeg slapp unna med 1 dag denne gangen *he he he* Ellers er det litt stikkninger, men ellers ikke noe. Synes derimot at magen mellom skambenet og navelen begynner å fylle seg opp. Er ikke et sånnt "søkk" der lenger, men mer helt flatt. Kanskje jeg får mage litt før denne gangen? Kunne lure de fleste da jeg var 5 mnd på vei da :-P

jeg er 4+2 og har litt murringer, ømme pupper og trøtt bare. Så syns ikke det er sånn alt for mye heller =) Så lenge jeg kjenner murringer inni mellom og ikke noe blod, så er jeg fornøyd hehe. Vær gang jeg kjenner murringer, så tenker jeg på det lille vidunderet som vokser =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...