Gå til innhold

1.ultralyd idag og et hjerte så lite banket så stort for meg & min kjære! <3

Anbefalte innlegg

Er 8+2 etter egne beregninger, og akkurat like stor var den lille etter målningene til gyn. :)) ÅÅåh! Jeg eeeeer sååå glad & lykkelig idag <3

Har masse symptomer denne gang;

*hovne, merkelige pupper,

*trøtt - men sover dårlig (typisk progresteron)

*blir sliten av ingenting

*er kvalm

*rar smak i munnen

*hvit utflod avogtil

*neseblod

*rare drømmer

...osv.. =)

Og idag spydde jeg for første gang, da vi kom hjem fra kvinneklinikken! Hadde håpet den ikke skulle komme :/ Men... Har nemlig hatt en hel del brekninger, uggenhet, kvalme, vann i munnen, klomp i halsen og slikt. Alltid når jeg har løpt på do, har jeg likevel kun "kastet opp" luft... Så håper det idag bare var en en gangsgreie =) Med lille blå var jeg sjelden/aldri kvalm. Hvertfall ikke mer en toppen 2-4 uker, og da kun mens jeg enda lå i sengen og kun "dagenderpå"-uggenhet.. Mens nå kom kvalmesymptomet allerede 1 uke før IKM (altså 3 uker på vei). Sukk :) Men kommer det noe godt ut av det til slutt, at dette endelig er vår til å bli 2-barnsforeldre, så skal jeg overleve!! ;D <3

Er såå glad :D

Neste ultralyd vil være om 3 uker... Krysser fingrene i tro, håp & kjærlighet for at det er like fint resultat som idag <3

Kan nesten ikke vente til å se nok et heartbeat! Og hormonell som jeg er, presset tårene på (som av alt nesten :P) når vi oppdaget det fantastiske lille hjerte!

Fortsetter under...

Gratulere så masse=) det er helt fantastisk å se et bankende hjerte :)

Skal på 1.ul på mandag, er 8 + 1 da, håper også på å få se at det lille hjerte slår=)

Har også di fleste av symptomene dine, er kvalm hele døgnet, kaster opp, sover å ligger helt utslått på sofan, håper virkelig at det går over når jeg er 12 uker:)

Masse lykke til videre=)

Gratulerer Nelliik og lille blå! Deilig å få bekrefta at det går den rette veien :):) Den beste følelsen å se at hjertet slår <3

Lykke til videre, sees om noen uker i 2.tri :):)

klem fra

(msflua)

hihi, takk ;) Veldig deilig å se det bankende hjertet og høre fra gyn at det er 95% sikkert at dette vil gå bra denne gang..

Ååååååh, som jeg virkelig håper, drømmer og ønsker at jeg om ca 7 mnd har mitt andre barn på brystet! <3 Alt som krysses kan, er krysset.

Vi sees inne på 2.tri om noen uker, msflua ;D Forhååååpentligvis :))

- fikk du mange tidlig ultralyder i 1.tri du?

Jeg får en til når jeg er 11+2, men fikk beskjed om å ringe når som helst om det var noe.. Så tenker å ringe KK på mandag, for ønsker en ul rundt uke 10 fulle også. Da den lille hadde dødd 9+2 sist, men ikke ble oppdaget før 11+5... Såh. Satser på å se den herlige lille sprelle viltert og har fine, gode hjerteslag da også :D

Lykke til dere også :))

Ja det er vanvittig mye en klarer å glede seg og ha drømmer, allerede fra positiv test igrunn! Og vi har jo gjennomgått vårt, så nå er det endelig vår tur :) er jo heldigvis ikke vanlig å miste 2 ganger på rad!

Jeg tok 2 ul i første tri, men måtte betale for de selv (men er heldig for gyn tar bare 100kr pr ul). Jeg tok de 7+1 og 11+3. Heldigvis gikk tida mellom de to innmari fort, og etter den siste har jeg bare slappet av og nytt tilværelsen :)

Men ja, ring og bestill en ekstra time så slipper du å bekymre deg! Spesielt da siden du er over da du mistet sist. Er ikke noe godt å gå å bekymre seg, og da snegler jo dagene ihvertfall avgårde!

Krysser alt jeg har for dere jeg også, og neste gang ser du nok en sprellebaby :):)

Annonse

Mhm, tenker også at NÅ er det jammen meg vååår tur :D

Og slik var det med førstemann; samme mnd som jeg hadde SA`en ble jeg også gravid på ny.. Ingen mens imellom! Så denne gangen tok det jo en mnd lengre tid da, en mens imellom :P Heh... men det jeg hvertfall skulle frem til; er at det gikk jo bra den gang da! :) Og det er større sjangs for at det skal gå bra rett etter en SA/MA, pga de nye og fine, "klargjorte" slimhinnene. Det er letter og større sansynelighet for at den lille hvertfall fester seg riktig da ;) Så jeg må vel begynne å stole på statistikken snart! :))

Men kommer nok til å slå meg mer til ro om neste ul viser samme resultat som denne gang <3

Tiden fra positiv test og til nå, har hvertfall gått innmari fort! Så satser på at de neste går like så :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...