Gå til innhold

Smålig redd =O noe som kan muntre meg opp?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått blødninger og skjønner ikke hva som skjer, jeg er 5 uker og 4 dager på vei. var hos legen i dag og han tok en ul for og sjekke om han så noe, men det var for tidligt og se.. så jeg tok en blodprøve og skal ta ny på mandag for og se hva som skjer..

er det noen andre som har opplevd dette og forsatt beholdt barnet i magen? er jo så redd at jeg sliter med å ha humøret oppe =\ what to do?

Fortsetter under...

Gjest Hippo ღ

Hei.

Det er vanlig å blø i svangerskapet. Det var ei som skrev her inne at 50% blør, og 10% av de mister tidlig. Så slapp av og tenk positivt :) Så krysser vi fingrer og tær for at alt er bra :)

Og et råd jeg ga til ei annen. Ikke google.. Du kommer for det meste bare over historier hvor det har gått galt.

Lykke til! Klem

Jeg har akk hatt en blødning, er 9+4 i dag og hadde blødningn med friskt blod på tirsdag! Kom på UL og ALT var fint!:)

Jeg var sikker på at jeg mista! Men der var den lille helt levende og i beste velgående:) så det trenger ikke bety at du mister selvom du blør.

Håper det kan hjelpe litt:)

Jeg har hatt småblødninger flere ganger så langt. Den første 5+1, så igjen i uke 6, brunlig utflod i uke 7 og idag 10+6 så kom det blod igjen. Ringte til jordmor og fikk komme inn med en gang og har idag sett en liten krabat med bankende hjerte som tok salto og vinket med armen.

Så blødning trenger ikke være synonymt med at noe er galt. Men det er utrolig slitsomt å gå rundt å være engstelig. Desverre så er det bare slik at enkelte vil gjennom svangerskapet oppleve blødning(er) uten at en kan få en skikkelig forklaring på hvor eksakt blodet kommer fra.

Annonse

Oki, for problemet er at jeg blir veldig engsterlig.. det begynte med brun utflod, bare litt i trusa på onsdag. på torsdag var jeg til legen fordi jeg blødde, friskt blod men mer slimete. og i dag har jeg det samme, kommer lange slimtråer på en måte med blod ;o men det er mer slim enn det er blod og jeg skjønner ingenting.. og jeg tok en ul når jeg var hos legen, men var for tidligt og se noe enda ;o så håper virkelig på positiv blodprøve på mandag :) skal fortelle hvordan det går :) babyen var jo egentlig ikke forventet, har blitt gravid på pp 2 ganger nå.. så nestegang får vi heller prøve, for når du først har satt deg inn for at det er en spire i magen, så blir en utrolig lei seg om man mister, og jeg orker ikke og bli like deprimert som sist.. jeg mistet i uke 11 sist gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...