Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei til alle dere :=). Er en "ung" kvinne (24) forlovde og KLAR til å bli mor, heldigviss er forloveden min like klar som meg. Slutta på P-pillen 26 april og 28 april fikk jeg mensen da det var forventet. Fikk da også eggløsning (vet dette fordi jeg hadde sterke smerter i nedre delen av magen, plus at jeg hadde "eggløsnings utflod"), da satt ikke spiren, men nå 29 mai, fikk jeg menstruasjon fram til 2 juni. Ifølge app min på iphone hadde jeg el den 10 og vi har da vært "AKTIVE" i hele denne perioden..nærmeste som kaniner :). Har ikm den 24, men jeg har siden igår klødd SÅ mye i underliv, jeg er veldig kåt, og tisser mye. Idag når jeg skulle opp så var jeg sååååå svimmel at jeg måtte legge meg igjen. Var såååå trøtt etter det, at jeg kom 3 timer for sent på jobb, men klarte eller ikke å bli værende på jobb for jeg sovnet nesten. Har hatt hyppig vannlatning og har noe rar smerte i magen, klarer ikke å beskrive.....Når kan jeg teste meg??? Ville det være bortkastet penger å teste meg nå??er så nervøs....og har ingen annelse om spiren satt eller ikke....og ja...er også små kvalm

Takk for svar :)

Fortsetter under...

Gjest Meg og mine ♥

Jeg tror nok det er litt tidlig å teste enda, så ville nok ventet til ihvertfall over helgen. Sannsynligvis ville du ikke fått noe utslag på testen din nå, uansett om du er gravid eller ei. Så ville spart meg den skuffelsen, og heller ventet til noen dager før IKM eller på selve dagen hvis du klarer.

det er ganske forskjelling fra person til person, med tanke på når en evt. graviditetstest vil slå ut posivivt. min søster fikk ikke noe positivt svar føre 6 uker etter forventet menstr., mens jeg nermest kjønte at noe var på gang 4-5 dager før jeg forventet menstruasjon. jeg tok test dagen etter og den viste positivt . jeg var enda ikke sikker så jeg tok en til i går , og den var enda sterkere.

viss du ikke klarer å vente til etter du skal ha menstr. kan du evt. teste 4 dager før forventet menstr.

jeg ønsker deg verfall masse lykke til ;))

klem

TUSSEN TAKK for at dere tar dere tid til meg jenter :)....er ikke tålmodig i det hele tatt, men har bestemt meg for å ikke teste deg før ikm....det er jo "bare" en uke til det...så jeg får bra holde meg busy til da. Sovnet litt etter å ha vært inn her, og klarte IKKE å komme meg ut av senga....var sååååååå slitten og kjenner at det er noe rart med puppene....de stikker så jævlig mye og er helt svart rundt vorten....mhmm, nei ass nå skal jeg prøve å ikke innbilde meg flere symptomer....skal holde dere oppdaterte hvis det skjr noe mer....:)

Jeg begynte å teste ca en uke før, testa flere gang for dag jeg. Hehe. Fikk et svaaaaaakt kryss på cb, men den digitale ble ikke positiv før to dager før ikm. Billigtestene funker best tidlig er min erfaring, bestill noen på nett og test i vei ;) Om testen ikke fanger opp noe, er det bare å prøve på nytt neste dag.

Annonse

jeg også tror det er litt tidlig å teste enda. Jeg testet med 11 juni og fikk da en svak positiv test. Hadde da IKM 15 juni, så fikk positiv 4 dager før forventet mensen. Så testet jeg en var dag frem til IKM og den ble sterkere og sterkere. Så du kan jo prøve å teste deg den 20 ca tenker jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...