Gå til innhold

Hvor lang til tok det før du ble gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt ein SA for to uker siden. Og jeg føler meg nesten desperat for å bli gravid i gjenn. Men er litt redd for at det skal gå galt i gjenn. Hvor lang tid tok det før du ble gravid i gjenn etter en Sa.?

Legen mente jeg burde vente i 3 mnd, men har lest at jeg kan prøve med en gang.

Fortsetter under...

Jeg blir fort gravid! Satt på første forsøk to siste, men endte dårlig. Hadde en SA for 11 dager siden og jeg er også desperat etter å bli gravid igjen! Venter spent på om hcg har sunket helt, håper igrunna at jeg allerede er gravid igjen om det er mulig.. :P

Jeg hadde en startende SA i uke 6, og mistet helt i uke 8. Dette var i mars/april,

Jeg ble gravid ca 2 uker etter den siste blødningen. Trodde ikke det skulle skje så raskt, vi prøvde heller ikke aktivt. Men nå har jeg en spire i uke 9.

Har hørt at man kan bli raskt gravid etter en SA; og det ser ut til å stemme. Har heller ikke hørt at man skal vente.

Lykke til!

Her lykkes det i 10 pp etter SA i uke 11.

Jeg tror ikke du skal stresse med at du må vente i 3 mnd! Har hørt alt fra at man kan begynne når man føler for det, eller vente 1 mnd. ( mens)

VI begynte å prøve rett etter jeg var ferdig å blø ( det tok vel et par uker)

Lykke til!

Gjest Meg og mine ♥

Med førstemann førsøkte vi i over 1,5 år før jeg endelig ble gravid. Hadde da en SA i uke 9, og ble utrolig nok gravid igjen etter kun to forsøk. Vi ventet ikke i 3 mnd, men begynte prøvingen med en gang etter første mensen. Fikk forresten høre av legen at det var enklere å bli gravid etter en SA. Er usikker på om det er noe forskning på det, men det stemte ihvertfall for meg.

Nå har jeg akkurat blitt gravid med nr 2, og vi har forsøkt siden slutten av desember.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...