Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ti uker i mårra og bare to uker igjen av første trimester men det føles som en evighet! Syns tida står helt stille nå! Det er bare to uker siden jeg var på ul og fikk se at alt var fint så langt, men det virker som om det er to mnd siden! Skal til ul igjen når jeg er 12+2, og er alt bra da skal jeg slutte å bekymre meg, men gud så lenge det er til!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143313849-n%C3%A5-st%C3%A5r-tida-stille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du burde finne på noe med venner og ikke tenke så mye på graviditeten .. Blir veldig lenge å vente om du tenker slik som du gjør.

Forstår deg godt , men ville funnet på noe som gir hverdagen mer mening enn å vente på at dagen går

Hei og hopp! :)

Jeg er også på samme uke som deg, men synes tiden nå er aldeles herrrrlig! Solen skinner, mange rundt oss vet om babyen som er i vente, og familien støtter opp og er til stede. Symtomene er vekke(bortsett fra de to fordelene midt på...hehe) og energien stiger ENDELIG igjen :) Kjenner ikke du også det? Tiden må gjerne stå litt stille, for vi skal jo snart på UL! Så spennende det blir! Har pakket ned bag til da også jeg - 3 ruller kjøkkenpapir ;) Regner med det blir grining!! :)) Min dato er 28. juni.

Ønsker deg en herlig ventetid, sammen med alle oss andre, og måtte lykken stå oss bi i sommer og gi oss en nydelig tid fremover!

Luddis

Jeg kjenner forsåvidt til hva du mener.

Selv om enkelte symptomer har roet seg (kvalmen) har jeg fått bekkenløsning, og får ikke vært like aktiv som jeg gjerne vil, Da går tiden sakte (5 ukers ventetid på behandling)!! Er i uke 10 i dag, skal på UL om 13 dager. Gleder meg! ;o) Grei avslutning føre ferien starter.

Joda dere har alle rett! Har hatt veldig lite symptomer hele veien, bare vært trøtt men det er jeg i grunnen enda. Har mista to ganger så jeg er nok litt over snittet engstelig, selv om jeg vet at det mest sannsynlig går bra nå. Jobber fullt og vel så det og er ganske sosial så jeg sitter langt fra hjemme og tvinner tommeltotter. Var bare et lite hjertesukk fra en som gleder seg fryktelig til å komme over på den "trygge" siden:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...