Gå til innhold

Vil absoutt anbefale og rose føde- og barselavdelingen på UNN Tromsø!


Kiwi med maispire

Anbefalte innlegg

Da det nærmet seg termin denne gangen kom jeg dessverre borti noen innlegg hvor det var sterk misnøye med barselavdelingen ved UNN, noe som gav meg ganske mye grue for å komme dit, men dette ble totalt omvendt da jeg selv var der. Nå kan det jo være at det er noen som har de samme følelsene for barseloppholdet ved UNN slik jeg hadde for 2 uker siden, og for deg/de håper jeg dette kan hjelpe litt.

 

Har vært på 3 ulike steder under barselopphold og kunne ikke hatt et bedre opphold enn det jeg hadde på UNN i Tromsø denne gangen. Lå der i 5 døgn (var KS-operert) og fikk svært god oppfølging av barnepleiere og jordmødre. Det var svært mye trykk de første par dagene jeg var der med mange andre haste-KS og fødsler og man merket at tempoet var høyt, men dersom jeg hadde behov for hjelp av noe slag ringte jeg på den "serviceknappen" som så fint hang på lampa mi, helsepersonellet kom, og de viste ingen tegn på stress eller noe. Hvis jeg trengte mer smertestillende tok det ikke mer enn 2,5 minutt før jeg fikk påfyll.

 

Nå har ammetåka skjekket inn for fullt hos meg og hadde planlagt å skrive mye mer enn dette, men nå har jeg glemt alt jeg skulle skrive:p

 

Alt i alt: stooor anbefaling av føde- og barselavdelingen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

man skulle hatt en liker knapp her som på fb. jeg var der i 2010, å lå en god stund, da datteren min var født prematur, å har ingenting negativt å si om plassen... er nesten sån at jeg gruer litt nå når jeg (etter planen) skal føde i hjembyen min... så får vi se om det ender som sist med tromsø tur i hui å hast, eller om jeg denne gangen får gå til termin... tiden vil vise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...