Gå til innhold

endelig inne i 12 uke :D

Anbefalte innlegg

etter 7 uker med spottng og blødninger har jeg endelig kommet så langt. fant hjertelyden på bolla etter litt leting på morgenen, sola skinner og jeg har ikke sett blod på snart 2 uker:)

har trua på at dette går rette veien:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143292776-endelig-inne-i-12-uke-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det kom ut allerede 17 mai....var ikke planen da, men hadde sagt det til noen nære venninner og så fikk jeg høre at ryktene var begynt å gå, så noen har vel ikke klart å holde det for seg selv. Bor på en liten plass. Siden barna våres er blitt så store valgte vi å si det til de for ville absolutt ikke at de skulle få høre det av andre. Er litt vittig for jeg har lagt på meg det siste året og spesielt magen, så har hørt noen kommentarer om at endelig kom det ut...de må jo tro til slutt at jeg er sykt lenge på overtid :D Blir jo rene elefantsvangerskapet :D

Synst du skal fortelle det når du føler det er rett. Ikke noe kjekt å ha så masse bekymringer da, har en del jeg og, men ikke akkurat for sa/ma. Jeg skal til jordmor og ha samtaler så håper det hjelper meg. Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å ha det slik det neste året....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...