Gå til innhold

Hjelp, tror jeg mister for 4 gang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann....

din hcg er ikke liten i det hele tatt.... jeg hadde selv i uke 6 1700 noe de mente var ok om det fortsatte å stige.... men etter 2 dager var den på2200 fortsatt sa gyn at det er om det er ok stigning som betyr noe... han var litt usikker på om det var for lite stigning så jeg tok hcg målinger og ul i 14 dager pga stigning men dessverre for min del utviklet ikke spiren seg som den skulle... så det ble en ma til slutt...;-(

hcg stigninger er også veldig inviduelt fra person til person... så det er ikke noe fasitsvar på hva som er korrekt.... fant på nettet en plass hvor det var en tabell med ukene og hcg verdier fra lave til høy og foskjellene i samme uke var jo kjempe store......

MEN med dine verdier hadde jeg vært helt rolig.... og blødninger tidlig i svangerskapet er jo faktisk veldig vanlig!!!!! Når skal du ta neste prøve???

klems

Hei!

Jeg håper dette bare er en uskyldig blødning, mange som har det. Har du bedt om ultralyd? Det burde du jo få når du har mistet så mange ganger før.

Jeg synes jeg husker nicket ditt fra sist jeg også mistet, i desember - stemmer det?

Gå inn på forumet for habituell abort, mange der i samme båt.

Krysser fingrene for at dette går bra denne gangen - hold oss oppdatert!

Har du blitt utredet for habituell abort?

Annonse

Hei igjen,

En liten positiv historie som kan gi håp til alle i samme situasjon.

Var på sykehuset før helgen for å sjekke ut blødning. Var sikker på at jeg hadde en ma for 4 gang. Men hadde høy hcg økning og de så hjertet slå. Gikk derfra i sjokk og skjønte ingenting siden jeg var så sikker på at dette var over.

Så hold ut alle dere som er redde med blødninger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...