Gå til innhold

andre med uforandrede pupper?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg merker fint lite til puppene mine. Da jeg var gravid med jenta, var de super ømme og vokste raskt. Denne gangen kjenner jeg bare litt små stikk og sånn innimellom. Tenker vel at det er ulikt fra gang til gang, og det ikke trenger å bety noe. Jeg aner ikke hvor langt jeg er kommet, vil anta at det er uke 7 eller noe sånn, ikke vet jeg om det er liv heller, men håper jo det.

Jeg satser på at det er sånn at puppene fortsatt er litt slappe etter amming, så jeg merker ikke at de vokser på samme måte som første gangen. Da gikk de jo fra små til gigantiske, nå er det jo litt mer fett og vev og litt slappe fra før, så det blir ikke den stor overgangen. Jeg liker ihvertfall å tro at det er sånn. Tror ikke vi skal bekymre oss, selv om jeg gjør det selv av og til... men, som de sier selv, alle graviditeter er forskjellige.

Jeg kjenner heller ingenting i puppene. De to forige gangene var de super ømme fra dag 1, men denne gang ingen ting å merke på puppene. Så det er vel fra gang til gang.

Men skal innrømme at jeg har tenkt i ma jeg også. Men heldigvis er det sjeldent det skjer da

Tusen takk for oppmuntrende svar!!:o)

Jeg tenker også at det ikke er så lenge siden jeg ammet og det kan ha betyding. Etter amminga ble de så små, at jeg ønsker at jeg hadde likt større pupper nå i graviditeten iallefall;o)

Vi statser på januarbabyer da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...