Gå til innhold

Hørte nettopp et hjerte slå dobbelt så fort som mitt:)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er 38 år, mor til 2 jenter (13 og 19 år), og venter nå mitt tredje:) Er elleve uker på vei (førstkommende mandag). 28 desember i fjor hadde jeg en sa i uke 11 + 5. Det var veldig trist, men jeg er heldig som ble gravid igjen så fort:) Denne opplevelsen har gjort slik at jeg er veldig bekymret for dette barnet. Nå nærmer det seg tiden da jeg mistet sist. Jeg var på en tidlig UL i uke 7, og vi kunne se et hjerte slå. Slo meg til ro med det en liten stund, men så kom tankene tilbake...så idag kjøpte jeg en "angelsound". Kunne høre hjertet slå fra uke 12 sto det...jeg prøvde (enda det er litt tidlig) jeg prøvde lenge, og DER hørte jeg det! Et hjerte som slo i tillegg til mitt. Helt fantastisk!!! Babyen lever inni meg:) En ubeskrivelig deilig følelse. Det beste kjøpet jeg har gjort. Om det er noen av dere som er bekymret for om babyen i magen lever eller ikke, så anbefaler jeg å kjøpe en slik på det sterkeste:)

Fortsetter under...

herlig lyd ikke sant?:) et lite lokmotiv. :) jeg har småblødd og spottet i 7 uker hver dag så jeg kjøpte en sånn så ikke hjertet mitt skal stoppe hehe:) hadd tre dager uten blod nå men i går når jeg la meg kom det plutselig på papiret igjen. :(

dro frem babywatcheren nå før jeg stod opp og lokmotivet fant jeg med engang:)

Fantastisk deilig lyd!:) At babyens hjerte slår, er et veldig godt tegn. Har hørt om andre som har spottet lenge, og som har bært det frem. Hold motet oppe...krysser fingrene for deg:) Når har du termon da?:)

varm klem.

Hei angelsound, så godt å høre at du fant hjertelyden :) Jeg og du er faktisk nøyaktig like langt på vei, er også 11 uker på mandag. Jeg har også hatt en mulig MA, så til nå har jeg fått to tidlige ultralyder på grunn av bekymring. Men bedre med en for mye enn en for lite, synes jeg! :) Selv om vi har statistikken med oss, er jo liten sannsynlighet for at noe skal gå galt nå. :) Men takk for tips ang. "angelsound", jeg skal også kjøpe meg en sånn raskest mulig..:) Hvilke butikker fører denne, forresten..?

På julaften!:) Tidligere tenkte jeg at jeg ikke ville ha noe "julebarn", men nå som jeg er gravid og terminen er farlig nær dagen...nå er jeg bare GLAD. Glad for at jeg er gravid...glad for at det fremdeles er liv der inne. Kjenner meg tryggere for hver dag som går. :)

Å få barn på julaften kan jo sees på som den fineste julepresangen på jord!:)))

Annonse

Kjekt at vi har termin samme dag!:) Har du barn fra før? Jeg kjøpte min angelsound på teknikmagasinet. Den butikken har jeg i nærheten der jeg bor. Èn kan også bestille på nett, men da vil det gå noen dager før en har den i hånde. Du kan jo google teknikmagasinet, og se om det finnes en slik butikk nær deg. Min kostet 369 (ca) og det var rimeligere enn de jeg har sett på nett. Lykke til.

Klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...