Gå til innhold

Lusker inn her med nr 2 på vei :) (litt langt)

Anbefalte innlegg

Hei på dere alle sammen!

Jeg sniker meg inn her til dere igjen!

Er rett og slett ganske overrasket over å være gravid, men er kjempeglad for den lille spiren :)

Grunnen til at jeg er overrasket er fordi at jeg i februar hadde en MA med utskrapning og har slitt veldig med å få tilbake mensen og har vært ganske oppgitt og lei og veldig redd for at noe har vært galt..... har vært hos gynekologen for å sjekke, men han sa alt var normalt og at det ikke var noe galt med meg, og skrev ut Provera for å få igang mensen igjen.... da mensen ikke kom etter 10 dager etter avsluttet kur tok jeg igjen kontakt og fikk beskjed om at jeg kunne begynne på en ny kur nå til mandag....

Har egentlig hatt en del symptomer, men har bortforklart disse men at kroppen har vært i ubalanse osv. da jeg ikke trodde graviditet var mulig! Men i kveld skulle jeg egentlig vært ute med noen venninner, så mannen min kom hjem med en test på onsdag og sa at han synes jeg skulle teste før jeg skulle ut for å være på den sikre siden.... jaja, kan sikkert det svarte jeg.... og var mildt sagt lettere sjokkert da den viste 2 knallrøde streker.... sendte mannen på apoteket for å kjøpe en digital test med ukeindikator da jeg ikke skjønte noe av det hele.... den viste 5 uker eller mer... og da skjønte jeg i hvertfall ingenting, så jeg ringte til gynekologen og fortalte alt sammen på torsdag og fikk komme ned til han på innvendig UL med en gang... og da viste det seg at jeg var gravid... 7+3... altså har jeg blitt gravid med en gang etter MA :)

Så nå skal jeg på kontroll 1 gang i uka frem til uke 12, men han mente jeg hadde gode prognoser når han hadde sett hjerteslag på dette stadiet :) Så nå krysser jeg fingre og tær for at alt går bra denne gangen :)

Uff, dette ble litt langt....!!

Fortsetter under...

Så koselig!!! Jeg venter også nr.2 nå. Og jeg hadde SA i mars. Fikk positiv test på fredag etter å ha gått et par dager over. Så nå er jeg 4+4. Var ikke planlagt å bli gravid i februar, men da vi mistet merket vi hvor klare vi var for en til, så veldig greit at det gikk så fort nå:-) Du må ha masse lykke til!

Skjønner hva du mener :) Vi skjønte også for alvor hvor etterlengtet nr 2 var da vi mistet....

Masse lykke til til deg også :) Vi får krysse fingre og tær for at alt går bra for oss begge denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...