Gå til innhold

Mange med termin rundt 20 juni som skal føde på Ullevål?


7569

Anbefalte innlegg

Lurer på om vi står i kø på fødeavd der i juni :-)

Åh jeg er så spent/nervøs på hvordan fødselen blir..! Har jo aldri vært med på det før:-)

 

Uansett hvor alle skal føde sender jeg all mulig lykke til og gode tanker til dere høygravide! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde termin 30. mai, men har ingen tegn til fødsel enda.

Nå er det riktignok ingen sjans til at jeg føder rundt den 20, baby må uansett ut før det, men det blir junibarn på Ullevål for mitt vedkommende også!

Og jeg er som deg, veldig spent og nervøs, da jeg heller ikke har vært med på dette før. Må innrømme at jeg gruer meg ganske mye, men samtidig skal det jo bli stas å endelig få se han!

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

 

Jeg har også termin den 20. juni og skal (forhåpentligvis) føde på Ullevål.

 

Er veldig spent, og begynner å bli rimelig utålmodig nå selv om vi ikke er på termin :-/

 

Føler du at det skjer noe snart? Vet ikke helt hva jeg skal føle etter, men så langt ser det ut til at Lillegutt koser seg veldig inni magen sålenge!

 

AM :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan går det med termin 20 juni damene? :)

Jeg bare venter nå... ingen sikre tegn ennå og som du sier vet jeg ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller så det beste er vel bare å få tiden til å gå.

Er mildt sagt veldig spent på dette som skal skje i nærmeste framtid. Utrolig skummelt, fantastisk og spennende på samme tid!

 

Noen som har kjent noe spess?

 

Lykke til alle sammen! Gleder meg til å høre fødselshistorier!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har det skjedd noe spennende hos 'Termin 20. juni damene', eller? Kanskje er babyene allerede her?

 

Jeg har hatt masse nedpress og sterke kynnere de siste ukene, men nå har det sannelig stoppet helt opp og er ingen tegn til bebis riktig ennå

;-( Er vel bare å smøre seg med tålomdoghet!

 

Blir spennende å se når de kommer!

Kanskje vi ses i gangene på Ullevål?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg siden igår hatt vonde tak i korsryggen innimellom og blod, litt mensenaktig.. Får se hva det blir utav dette.....

 

:-) andre med symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...