Gå til innhold

Vi har slurvett med prevensjonen..kan vi evt. klare nummer 4??!

manina♥♂ ♀ ♂♥

Anbefalte innlegg

Vi har fra før tre barn (3mndr,2 år,4 år),da jeg ikke har gått på prevensjon mellom noen av barna har vi vært litt slurvette med prevensjonen denne gangen...Dette siden vi antok (guud så idiotisk når jeg tenker meg om....) at jeg ikke kom til å bli gravid i nærmeste fremtid.

Vi hadde bestemt oss på forhånd at sistemann skulle bli akkurat det,var storfornøyd og begynte å planlegge fremover i tid (ting vi skal gjøre når minsten blir litt eldre).

Vi planlegger også bryllup i desember 2012.

De siste ukene har jeg hatt litt symptomer,og i morges kasta jeg opp...

Var helt fin etterpå,så kan vel ikke være omgangssyken heller...

Jeg har ikke kjøpt test,men skal gjøre det i morgen (har ikke bil nå).

Jeg er helt svett..

Tusen tanker raser gjennom hodet,abort blir ikke aktuelt i allefall.

Vi er heldigvis godt etablert og ingenting tilsier at vi ikke skal kunne få et barn til..Det er bare det at det IKKE var planen.

Vi har beynt å kvittet oss med ting lille vokser ut av,og har fortalt samtlige at "så godt at dette var siste ditt-og datt,dåp o.l"..

Gud!! er det mulig,er skikkelig sint på meg selv akkurat nå.

Barnet kommer til å være ønsket og elsket, jeg tror bare vi må komme over sjokket evt.først..

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget,hadde bare behov for å få ut noen tanker..

Jeg er mest redd for at det skal bli "for mye",at tiden ikke skal strekke til og at dette skal "gå ut over" de andre barna..

Jeg synes 4 høres så mye mer ut enn 3...

Føl fri til å komme med komentarer dere som er i samme situasjon eller har fire eller flere barn.

Jeg føler meg så teit som lar tankene løpe løpsk med meg før jeg er 100% sikker på at jeg er gravid..men jeg klarer ikke la være..

Fortsetter under...

Hei.

Vi venter nr 6, men har større alders forskjell. Hørtes veldig tett ut med 4 stk iløpet av 5 år. Men med god planlegning går det nok bra. Det er slitsomt mens de er små, men blir bedre ettrhverrt som de blir større..

Ville heller ikke tatt abort. Lykke til :) Det går nok veldig bra.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...