Gå til innhold

Hvor høy er du, hvor mye står vekta di på nå i sv.skapet og hvor langt på vei?? Jeg veier.....

Anbefalte innlegg

70-71 kg og er 171cm og 15 uker på vei, gått opp alt fra 2-4 kg (usikker på hva jeg veide før jeg ble gravid) er dette mye? Magen min er enorm:( føler meg lubben rett og slett :( forrige gang var det bare

En liten kul nederst på magen til langt uti 20 uker, nå er hele magen som en ball, begynner under Puppa! Puuh!

GledEr meg til å føle meg gravid å ikke bare feit! Jepp dagens syteinlegg;) god natt

Fortsetter under...

69 kg, 175 cm høy og 22 uker.

Gikk først ned nesten 10 kg for så ha gått opp igjen. Så nå er jeg 1 kg over det jeg veier til vanlig. Liten mage som stadig vokser. Veldig spent på videre vektøkning siden den jeg har hatt til nå har vært høyst ustabil. ;)

Annonse

Annonse

jeg er 178cm og veier 74kg. er 17+3uker på vei. har tatt av meg fem kilo. men har vært veldig syk. legen likte ikke helt at jeg hadde tatt av meg. håper bare jeg kan bli frisk snart. slepper jeg å kaste opp alt jeg spiser. irriterende å være forkjølet og hoste helt til en kaster opp. så håper bare neste gang jeg skal til legen at jeg har lagt på meg.

Jeg er 163cm og 63 kg. 27+3 og +12kg. Sist stoppet jeg på 25 kg, håper på å bremse det litt ned denne gangen, men kroppen min elsker å legge på seg i sv.skapet

Er 74 kg og 1.60 høy, har lagt på meg 2 kg. Er 15 uker på vei.. Håper jeg ikke legger på meg mer i dette svangerskapet enn det forrige. Da gikk jeg opp 11 kg.

67 kg, 170cm og 12+3...

snart_mamma_til_to<3 : Samme med magen her!!! Sist gang, fødte for ganske nøyaktig et år siden (i går), kom ikke magen før mlm uke 20-24, men nå kom den plutselig i helgen som var. Ser ut som jeg er 5-6mnd på vei, minst... ;) Men har lagt på meg bare 2 kilo... Så da må det være livmora som dytter alt det andre opp og ut, har jeg kommet frem til ;) Magen min begynner nesten rett under bh-kanten... Med klær ser det ut som babykul, men uten ser jeg bare lubben ut syns jeg!!! :P Men begynner å venne meg til det nå, til og med begynt å stryke magen og holde på den ;) he he... Jeg bærer nå på en basketball under genseren ser det ut som ;) he he he...

Lykke til videre med alle mager der ute :)

168 cm høy, veier 73 kg og er 24 uker idag. Har lagt på meg 8 kg. Litt mye, men forrige gang hadde jeg lagt på meg 14kg på dette tidspunktet, så det er en liten trøst. :)

Er uke 26+3 Er 69 kilo,så har lagt på meg 7 kg så langt!

Har lagt på meg 11-12 kg i de to forrige svangerskapene....Spent på hvor mange kilo det blir totalt denne gangen :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...