Gå til innhold

Terminliste Østfold 2012


Femina_74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15.sept. Fredrikstad.

Vi har nesten lik termin. :) kanskje vi ses på sykehuset..;P

 

Ja det har vi jammen:) Jeg skal se etter bringebærsnipp på sykehuset;) Var på B7 sist og vil dit igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.sept. Fredrikstad.

Vi har nesten lik termin. :) kanskje vi ses på sykehuset..;P

 

Ja det har vi jammen:) Jeg skal se etter bringebærsnipp på sykehuset;) Var på B7 sist og vil dit igjen:)

 

Nå var jeg på B3 sist og hadde likt meg der igjen jeg, men man skal vel ikke ønske seg til en slik avdeling... he he.. Vannet mitt gikk prematurt.. (har ei jente på 18 mnd) Nå satser jeg på termin så da er det ikke umulig vi ses. Føda helt naturlig sist og det gikk så fint så kunne godt likt meg der oppe i høyden ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da må d jo bli B3 og d er jo d samme hvor man

er så lenge man blir tatt godt vare på og babyen kommer trygt

ut ;)

Eneste med B7 er at de har familierom med stooor seng til 3, pappa trenger ikke ligge på campingseng ;) Også er d så rolig der, fine rom med badekar og greier..

Så vi får holde kontakten, så kanskje vi havner der på likt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes deilig ut! Mannen min måtte ligge i en slik skapseng, de var grusomme. Og vi var på sykehuset en hel uke. Siste døgnet var jeg så sliten at jeg bare gråt og gråt og da fikk vi nytt rom på B1 (eller er det 2) og jeg sov i en fødeseng! Det var den vondeste natten i mitt liv. :S Lå sammenkrøket øverst i sengen for å ikke dette ned i et hull. he he, kan le av det nå, men et slik luksusrom kunne jeg tenke meg til september...;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kunne tenkt seg å bli med i en barselgruppe? Kunne tenkt meg å møtt fler med små barn i indre østfold. skriv gjerne tilbake så kanskje vi kan få samlet en gjeng.

 

litt om meg: 23 år, bor i eidsberg med samboer hund, katt og nå en liten baby som er født 7 januar 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 August her :) Men kjenner som sist er vel kanskje overtid :) Råde området :)

Vi er ca likt vi da :) Jeg regner med å bli satt tilbake en uke, når jeg skal på ordinær UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 August her :) Men kjenner som sist er vel kanskje overtid :) Råde området :)

Vi er ca likt vi da :) Jeg regner med å bli satt tilbake en uke, når jeg skal på ordinær UL.

 

Ikke langt ifra! Altid like spennende å se hva man ender opp på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.sept. Fredrikstad.

 

samme dato som meg :) men indre østfold her , hihi kansje vi sees på søf til høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 15 sept . bor i indre østfold . hadde hvert hyggelig å bli kjent med flere så send gjerne pm så kan vi snakkes på fb ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 15 sept . bor i indre østfold . hadde hvert hyggelig å bli kjent med flere så send gjerne pm så kan vi snakkes på fb ?

 

Så morsomt:)

Ser dere er flere fra østfold rundt denne datoen:)

Mye mulig vi sees på SøF ja:) Jeg skal på B7 da:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...