Gå til innhold

Oslo noen?


jegheterina

Anbefalte innlegg

Hei:)

Tror jeg hadde en SA i oktober,men nå var det klart resultat i morges,jippi!

Kom hjem fra Tyrkia-tur i går, drakk noen øl til maten der, men håper ikke det har noe å si. Begynner å merke litt forandringer i kroppen og er fysen som fy.

Noen andre som bor i Oslo her? Vil gjerne bli kjent med alle uansett,men kunne jo vært gøy å møtes etterhvert?!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kan visst flytte inn hit jeg også :-) Jeg er 33 år og bor også i Oslo.

Hvor i Oslo bor dere? Jeg bor på Ljan (Nordstrand bydel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er også førstegangs fra oslo. Etter all lesingen her inne er jeg Liv redd for en sa eller ma. Hvor langt er du på vei csl91?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er også førstegangsfødene fra Oslo. Jeg er 25 år og bor på Lambertsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt:) Jeg flytter ditt om en uke, gleder meg veldig. Er så fint der. Og så får vi to soverom, så da får den lille ett egen rom:) Jeg er rundt 6 uker på vei nå og har hatt noen symptomer, er veldig sliten og ikke minst veldig kvalm, men så lenge jeg ikke kaster opp så skal jeg ikke klage:)

 

Hva med deg da habibti91? hvor langt er du på vei og har du hatt noen symptomer og hvor bor du nå? ups, dette ble mange spørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkuratt entret 7. uke:) Er også bekymret for SA, selv om graviditeten var alt annet er planlagt, ønsker jeg jo at det skal gå ra med den lille spiren min. Du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Ja da, en til her fra Oslo. Bor på Bislett men leter febrilsk etter en større leilighet etter at dette kom litt overraskende på. 35 år og dette blir vår første så innmari spent. Hører så mange skrekkhistorier så krysser fingrene. Bør egentlig ikke lese så mye....

 

Et spørsmål som kanskje virker dumt, men når mor er i uke 6 og barnet i uke 4, er man 4 eller 6 uker på vei da? Litt forvirret!

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer csl91:) Jeg er vel rundt 6 uker på vei nå:) Jeg prøver å ikke tenke på SA, men det ligger i bakhodet.. Vi hadde snakket om det, men jeg trodde ikke at det skulle gå på første forsøk.. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ctgnus:) jeg tror du er i uke 6 da. Når jeg var hos legen her om dagen sa han at jeg var i uke 5 og da er nok barnet i uke 3, hvis ikke jeg har helt misforstått regningen.. hehe:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo her også. Er 18 år, blir 19.

Hadde vært veldig gøy å bli kjent med andre som skal ha barn ca samtidig. :)

Ser at det også er noen på samme alder som meg.

Bor egentlig i sentrum, men er mye hos min kjæreste på Majorstua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20, men blir 21 i juli. Jeg bor på carl berner i Oslo. Veldig lyst til å bli kjent med andre som også skal ha barn i januar! :) Har nemlig ingen venner i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke tilfeldigvis på mammanett også? :) Snakker med ei der som også fyller 21 i juli.

Om det ikke er den samme (eller om det er det også, forsåvidt), så skulle vi jo ha prøvd å fått til et ung og gravid treff.

Er så kjipt å ikke ha NOEN venninner i samme situasjon... Tror ikke mine andre venner har så lyst til å høre om kvalme, trøtthet etc. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nordstrand Oslo - termin i januar : )

Dere kan samles hos meg. Har en danseskole på Lambertseter med "kafe" bare å komme dit når denne oppkasten gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...