Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har foreløpig termin 22.desember:) Skal på UL neste tirsdag. Er veldig spent, siden det er vårt første:)

Må også innrømme at jeg håper jeg går over til januar, så det ikke blir et nytt "Jesubarn"..hehe. Men det er jo ikke noe man bestemmer over da.

Annonse

Vi venter nr 3 , den 5.des... Har ikke vært til kontroll enda, men skal på første 18.mai. =) Vi har såvidt begynt å fortelle nyheten rundt til nærmeste familien.. jobben vet ikke noe enda, men må fortelle det snart (er jo allerede 11+1 uker)

Magen er oppblåst som bare det og jeg føler meg bare rar, som har sååå stor mage allerede, men det har jeg egentlig fått med begge de to forrige også, tidlig stor mage og så dabber det litt av etterhvert =)

Ungene (6 og 4) vet enda ikke noe, for de klarer ikke la være og si noe... så de får vite det først når jeg føler det er greit for ALLE andre å vite om dette =)

Hei Anette.

Reker går fint tror jeg:-) de er jo kokt. Tenker ha reker i helgen jeg hvertfall:-)

Jeg var en del kvalm de første ukene, men fant ut at hvis jeg spiser oftere og tar noe på kvelden så blir det bedre og har nesten ikke vært kvalm de 2 siste ukene nå:-) er 11+1 i dag:-)

Foreløbig termin 10 desember, begynner nå virkelig å glede meg;)) Fyller 35 i juli og har to gutter på 7 og 11 fra før. Blir en skikkelig attpåskatt<3. Sliter fremdeles med kvalme og tretthet, og er veldig oppblåst, men noe gravidmage kan jeg vel ikke si at jeg har;)) Guttene vet ikke noe enda, men lurer på å slippe bomben i helgen, er veldig spent på reaksjonen;)) Lykke til jenter;))

Annonse

Hei Anette 20

Sliter med akkurat samme problemet ;) Er gravid for andre gang (og det er en del år siden sist!), og har foreløpig termin 16 desember! Jobber sammen med ei som er 1,5 mnd lenger på vei enn meg - og magen min er en del større enn hennes ja ;) Hadde tenkt å vente til jeg var 12 uker med å dele nyheten med kollegaene mine, men måtte rett og slett gi tapt! Men er kjempestolt over den "store" magen min !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...