Gå til innhold

Kjønn i uke 14/15

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på ul rundt disse ukene og fått vite kjønn? Jeg var det og da trodde de jente, men har sånn guttefølelse. Pleier de å kunne se det tydelig eller er det usikkert mellom uke 14 og 15?? Klarer ikke slå meg helt med ro at det er en jente enda..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143212338-kj%C3%B8nn-i-uke-1415/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk vite gutt i uke 14 (14+2) men i uke 18 (18+3) var tissefanten borte :) Så jeg hadde ikke villet stole 100% på så tidlig UL, de kan visstnok se ganske like ut ganske lenge.

Skal på ny UL i dag, 24+2, så er nesten litt spent på om det fortsatt viser seg å være en liten jente :)

Katta76, fikk du se det allerede i uke 13, trodde de var helt like da jeg at man ikke kunne se det før i uke 14?

Jeg har så sterk guttefølelse, så ble litt paff da hun trodde jente, men vi får se om 3 uker, ikke så lenge igjen og uansett så har det ingenting og si.

tusen takk for svar:-)

Ja:) Han hadde flunkende nytt apparat inkl,3d. Men selvfølgelig så er det jo mulig å ta feil, men så det tydelig selv at det var en gutt, og han er en av landets mest erfarne gyn leger så skal nok litt til at han tar feil, men som sagt kan jo den tydelige tissefanten forsvinne. og han ville ikkei 100prosent sikkert i tilfelle. Dette sv.skapet er helt ulikt og hj.slag på 160, så får se igjen til torsdag da:)

Annonse

Hehe, takk for det, ja hadde vært stas med ei jente til og. Har 2 gutter og ei jente:) Ja synes hjerteslaga hos legen var litt vel raske. Blir spennende å se til torsdag da hvis ikke bebisen ligger feil hehe.

Da har vi mange barn på samme alder, mamma til 5:)

Stoler ikke helt på de hjerteslaga da alle har hatt ganske høye slag, samme har et par venninner som har fått gutt, men kanskje jeg får 100 prosent svar i morgen hehe:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...