Gå til innhold

Oppblåst nesten hele dagen -bare 4+4 :/

Anbefalte innlegg

Er 4+4 i dag, og har spesielt de siste dagene vært skikkelig oppbåst i magen -spesielt på kvelden, men også så og si resten av dagen. Ser jo faktisk gravid ut (!), og jeg klarer ikke holde inne magen -det er veldig ubehagelig/småvondt og jeg blir kvalm. Jeg vet jo at det ikke er babyen som lager kulen på nåværende tidspunkt, det er hormonene som gjør at magen min blir oppblåst. Men det er jo litt ille å kunne bli tatt for å være gravid allerede nå! Hva skal jeg liksom si da, hvis noen spør? Er høy og slank, helt flat mage til vanlig, men ikke nå :/ Så folk vil veldig lett kunne se at noe ikke er som det pleier...

Må nok være spesielt gjennomtenkt i klesveien den neste tiden -tror jeg må gå for vide tunikaer og snitt som kan skjule den oppblåste magen min ;)

Hvordan er det med dere andre? Mye oppblåste mager ute og går?

Fikk forresten tidlig mage de forrige graviditetene, spesielt med nr.2 -når jeg var mellom uke 11 og 12 var det noen medstudenter som tok motet til seg og spurte om jeg var gravid. De hadde hatt mistanke lenge, men da var det liksom ikke NOEN tvil lenger, jeg hadde jo skikkelig mage. De ble veldig overrasket da de hørte at jeg ikke var lenger på vei enn jeg var, men livmora var noen cm OVER navelen på det tidspunktet, så det var vel ikke så rart at det syntes.

Så det blir spennende å se hvor fort den ordentlige gravidmagen kommer denne gangen! Kan nesten ikke vente, for denne "luft-magen" er ikke akkurat mye å skryte av, haha! ;)

Fortsetter under...

Hehe, måtte smile når jeg leste innlegget ditt ;-) Akkurat som jeg har d! Er 5+4 i dag, men sist uke, 4+5 fikk jeg gratulasjon med fin strutte mage av en kollega på jobben.. Huff ikke akkurat som jeg hadde tenkt d nei, og sa bare at jeg hadde lagt litt på meg!

D er ikke lett å skjule magen, samtidig så er d ubehagelig og og ikke bra å holde han inne heller!

Dessuten så er de jo rimelig pinlig og ubehagelig for både meg og omgivelsene med denne gassen som bare må ut ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...