Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Pappaen til lillegull i magen og min elskede kjære kjæreste har fått kreft, og legene på sykehuset sier det er lite de kan gjøre.. Jeg er så lei meg :( Av og til er livet så urettferdig, skal ikke trenge oppleve sånn før man er fylt 30 år... Jeg er så redd at han aldri skal få møte den lille datteren sin..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143203557-pappaen-har-f%C3%A5tt-kreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffmei, nå renner tårene her:( Dette var utrolig trist å lese, får vondt langt inni margen. Sender dere masse gode tanker, få tak i så mye hjelp og støtte som mulig. Håper at det virkelig er noe de kan gjøre allikevel. Mange, mange trøsteklemmer.

Annonse

Uff så trist lesning, og nå når dere skal glede dere sammen med en liten spire i magen. Skjønner dere har det vanvittig tøft nå! Ingen behandling? Ingen alternativ? Sender mange mange varme tanker til dere, og håper på det beste for dere !

Men kära dig! Nu fick du mina neggativa graviditets tankar på frys - vad är det du säger. Det är helt fruktansvärt.... Du vill säkert inte bli kallt stackars - men fy fan stackars dig!!

Sänder massa goda tankar och hoppas att ni får en vändning och han kan bli frisk!!!!

stor stor kram

Off kjære dere.... vett ikkje ka eg kan sei, men fy fader dette unne eg ingen. Det e bare tragisk, men det finnes håp. Uansett så ta all tid som dere har til gode, å gjør mest mulig ut av det dere har.Lag en scratch book til lille jenta deres så hun fra denne tiden. Med håp om det beste utfall i denne situasjonen, Så kan dere minnes tilbake uansett utfall.

Kjempe mange ønsker og håp om at dette kan gå bra!!!

*stooor klem*

det var virkelig leit å høre, jeg håper han har såpass lang tid på seg så han får sett sin lille datter:) Ellers så ta dere tid til å være dere to og nyt tiden sammen. jeg vet dette er vanskelig men du vil være så glad for det i senere tid:) Jeg er så "heldig" at min man har kronisk krefttype så han lever så lenge medisinen fungerer.... lykke til og lag en sånn minne album slik at du og datteren din kan se tilbake å mines pappan hennes:)

Annonse

det var virkelig leit å høre, jeg håper han har såpass lang tid på seg så han får sett sin lille datter:) Ellers så ta dere tid til å være dere to og nyt tiden sammen. jeg vet dette er vanskelig men du vil være så glad for det i senere tid:) Jeg er så "heldig" at min man har kronisk krefttype så han lever så lenge medisinen fungerer.... lykke til og lag en sånn minne album slik at du og datteren din kan se tilbake å mines pappan hennes:)

Ord blir fattige i en slik situasjon, håper bare dere har et godt nettverk rundt dere og at du har skuldre du kan gråte på. Du trenger ikke å svare, men lurer på hva slags type kreft det er snakk om? Har en kamerat som fikk "dødsdom" over seg for 5 år siden. Han hadde kreft i hjernen og de fikk operert bort 80%. Han fikk beskjed om at han hadde maks et halvt år igjen, men er i dag i god form og kreften har verken økt eller spredd seg. Håp i hengende snøre kanskje, men aldri godta "det er ikke noe vi kan gjøre". Sender deg alt jeg har av varme tanker. Livet er virkelig urettferdig noen ganger..

Hei Draumaren, og takk for fine svar fra dere alle :)

Du traff faktisk blink, det er akkurat hjernekreft min samboer har fått.. Og han har operert to ganger, og de har ikke fått bort hele svulsten.. og de sier den vil spre seg og da vil det til slutt ikke være mer de kan gjøre. Er veldig fortvilende å få en sånn "dom", lett å miste motet da. Men samboeren min er heldigvis full av pågangsmot og godt humør, så det hjelper veldig :) Vet du om det er noe spesielt han kameraten din har gjort for å holde svulsten sin i sjakk så lenge? Alle tips mottaes med takk!!! Kan jeg spørre hvor i landet dere bor?

Hei nanna, jeg antok at det kanskje var kreft i hjernen. Alle andre steder vil de forsøke en del, men i hjernen er det jo lite de kan gjøre utover å fjerne det de kan. Kameraten min har fått cellegift for å begrense veksten, men generelt sett så tror jeg det er psyken hans som har holdt han i live så lenge. Legene skjønner ingenting. Han har en helt unik evne til å leve i nuet, til å se det positive i ting. Han vet jo at han mest sannsynlig vil forlate denne verden før oss andre, men han lever liksom ikke deretter. Familie og venner støtter veldig opp om han selvfølgelig, og jeg vet at han har vært i kontakt med en del "alternative" for healinger og slike ting. Så lenge han tror på det, så tror jeg det har en effekt. Psyken er en sterk kraft på godt og vondt. Vi bor på sørlandet forresten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...