Gå til innhold

Anbefalte innlegg

... alt sto heldigvis bra til med den lille gutten vår! <3 Han var veldig aktiv, og sparket meg masse under undersøkelsen. Var rart å se på skjermen at han sparket, samtidig som jeg kunne kjenne det i magen. Herlig følelse :) Hihi. Ellers sto alt bare bra til. Alt var perfekt. Så nå er jeg i lykkerus.

Fikk ny termin da... hadde opprinnelig termin 29.09.11, men ny termin ble satt til 04.10.11. Så blir spennende å se om det blir september eller oktoberbaby på oss!

Noen flere som venter barn i slutten av september/begynnelsen av oktober her??? :)

Fortsetter under...

Var på ord.ul igår eg også, men gutten vår var ikke fullt så aktiv :/ men alt såg bra ut ifølge legen :D men syns virkelig han kan begynne å sparke meg litt!:P Hadde opprinnelig termin 5 oktober, men den ble flyttet til 13 oktober igår. Er både glad og skuffet for det, hadde termin med datteren min den 6 oktober, men ho kom 29 september istede, så har vært litt redd for at lille gutten skulle komme på dagen hennes, men nå kan eg slappe litt mer av :)

Hei,

jeg har vært til ordinær UL på mandag og fikk ny termin 09.10.11. Alt stod bra til med det lille nurket, men vi fikk ikke vite om det blir jente eller gutt.... Var litt nygjerrig på det. Men er veldig glad at alt såg bra ut. Kjenner noen spark av og til. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...