Gå til innhold

FUCK beckenlösning - nu ska jag träna! :D

Anbefalte innlegg

Ursäkta språket men jag blir helt tokig av att göra det samma månad ut och in...hem från jobb ställa prinsessan, laga middag, natta prinsessan, ligga på soffan till kl 21 och så i säng...upp på jobb och samma visa dag ut och dag in.

Jag måste bara röra på mig. Får helt panik av att det bara kommer bli tyngre och tyngre och jag är mindre och mindre i form.. nu ska jag ut och gå. ska på manuellterapi imorgon.ont har jag ju fanimej oavsett vad jag gör.. det får bara eller brista helt enkelt! :)

Fortsetter under...

Sikker på at det e så lurt? Har sjøl skikkeli bekkenløsning,e sykemeldt,har ikke funne nå behandling som funke å tru mæ,du vil virkeli ikke bli så dåli..Du e no heldi som enda kan jobb.Har 4 mnd igjæn,å fysioterapauten trur ikke æ kåmmer te å klar å jobb igjæn i d hele tatt i detta svangerskape..

Du gjør som du vil,men konsekvensan kan bli verre enn det du har no =)

Jeg har bekkenløsning og trener bekkenet ca 20-30 min hver dag. Det er en helt vesentlig faktor for at jeg skal kunne fungere.

Sist gang kunne jeg ikke gå i det hele tatt.

Jeg kan love med riktig trening av bekkenet så får man en ny hverdag.

Det gick strålandes! har inte kännt mig så här bra som jag gör nu sen innan jag var gravid! Min bekkenlösning kommer och går väldigt(jag vet jag är heldig!!) Plötsligt knäpper det till i ryggen och jag har riktiga problem med att röra mig resten av dagen. Smärtorna är konstanta om jag sitter, går, står...man blir galen!

Vet att det att gå tur är det värsta du kan göra, jag hade det samma i 1:a svangerskapet - så vet lite vad jag går till :)

Men jag var bara tvungen idag - tvungen at röra lite på mig! :)

Manuellterapi har funkat för mig i båda svangerskapen så det är mitt bästa råd till er! :)För 1,5 månad sedan fick jag inte ens sovit...hade sådana smärtor att jag vaknade på natten... :)

Bare et lite tips: Jeg sliter skikkelig med å gå. Vondt!! Men når jeg setter meg på sykkelen, en skikkelig god gammeldags damesykkel med mykt sete og høyt styre, så kjenner jeg ikke bekkensmertene i det hele tatt! Kan være verdt å prøve. :) Forferdelig å bli "låst" og ikke få beveget seg..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...