Gå til innhold

Oppringt hele dagen av utenlandske nummer... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Retningsnr. +21 og +24 (og deretter 9 nummer bak?) . Tar ikke telefonen. Er skeptisk. Har hørt at applikasjonen Angry Birds kan være en grunn.

Noen som har vært borti noe lignende?

Hvordan kan jeg finne ut hvem det er? Det ringer nesten i ett sett :(

Skrevet

Kan du ikke bare ta tlf da ???

Skrevet

prøv telefonterror.no, søk på nummeret der så kanskje det står oppført.

Skrevet

ærlig talt,om du tar telefonen og sier hallo så sier de sikkert hvem de er og hvorfor de ringer.

Litt teit å bruke tid på å sjekke hvem det kan være når du kan finne det ut helt sikkert med å svare.

Skrevet

Fant ingen av numrene på den siden. Tar ikke telefonen. Hvis folk ringer fra utlandet er det mest sannsynlig jeg som må betale for samtalen. Ikke interessert i det. Ingen jeg kjenner er i utlandet nå. Og dette er jo fra to forskjellige land også.. hmmm..

Skrevet

Det er fra afrikanske land ihvertfall. Nei jeg hadde nok ikke tatt telefonen jeg heller

Skrevet

Jeg har hørt at man må være veldig forsiktig med slike utenlandske nr pga at det kan koste deg dyrt. Derfor hadde jeg heller ikke tatt tlf. Risikera jo å få den telefonregninga etterpå...

Skrevet

Jeg har også opplevd dette. Tok ikke telefonen nettopp pga den nevnte svindelfaren. De sluttet å ringe etterhvert.

Skrevet

Har vært stille i 15 minutter nå. Krysser fingrene for at det varer. Angry Birds er i alle fall slettet fra mobilen. Har ikke hatt slike "problemer" tidligere. Tusen takk for svar dere :)

Skrevet

Du kan finne ut hvilket land det er fra her: http://www.gulesider.no/andre/landkoder.html

Jeg ble nettopp oppringt av et +23-nummer, men det ringte kun ett ring. Fant ut av +23 er Nigeria, og med tanke på alle Nigeria-svindlene tenker jeg at de spekulerer i at jeg skal ringe opp igjen pga ubesvart anrop, og at de da tapper meg for penger eller noe. Hadde latt være å svare og bare sett om det går over. Hvis de fortsetter til evig tid, går det kanskje an å sperre telefonen for innkommende samtaler fra de numrene eller noe? Er ikke sikker.

Skrevet

eller hvorfor ikke google numrene? eller google søkestrengen "telefon nigeria"? eller (tenk at man virkelig kan gjøre dette, da!!!!): Avvis anropet. Hvor tafatt er det mulig å være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...