Gå til innhold

Sitter å smugkikker på 3.tri. og lengter etter å komme et hakk videre.

Anbefalte innlegg

Er 19 + 3, er ikke halvveis engang, er for utålmodig for å gå gravid merker jeg. Lyst å kjenne masse aktivitet i magen og se den store magen. Kjenner liksom ikke så mye nå.

Også gleder jeg meg veldig til å se den lille jenta og lurer på om ho er like gæren som broren sin.

Så jeg sniker meg inn på 3.tri og leser om slimpropper og mulige fødsler. Gleder meg veldig til alt jeg har i vente, selvom jeg vet at jeg burde nyte tiden uten store plager.

Fortsetter under...

Jeg må bare le for vi er hele tiden på forskudd med ønskene våre, vi er aldri i nuet. Vet du det er faktisk helt flott å være her og nå, det krever bare litt bevissthet fra vår side. Jeg er i uke 26 snart og har stor mage og mange spark fra babyen. Jeg gleder meg med det her og nå men er også utålmodig på å komme fram til målet, men når jeg gjør meg bevisst her og nå så er det faktisk fint å være her, fint å vente og fint å gjøre meg og babyen klar for alt etterpå. Tross plagene her og nå, for plagene kommer gjerne i tredje trimester (er der snart) så vet jeg at det er en del av graviditeten og at belønningen kommer:-)

Lykke til akkutat nu!

Kjenner meg absolutt igjen Pirat:)

Er idag 18+6, og har vel egentlig hele tiden tenkt - skal det ikke være "mer" ved dette o`store å eeendelig bli gravid...?:) Kjenner ingen aktivitet (tror jeg! Førstegangs hehe), og har praktisk talt ingen symptomer annet enn ømme pupper, ingen mage så langt, ja det er nesten litt kjedelig! her er man nesten halvveis liksom, hvor blir det av "spenningen"?

Men men, får vel tro at jeg før eller siden får mer "spenning" og endringer enn jeg strengt tatt setter pris på hehe:) ordinær UL neste fredag blant annet, gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...