Gå til innhold

Hvordan er formen deres i varmen jenter? Og når starter egentlig 3 trimester?

Anbefalte innlegg

Hei og hopp.

Jeg kan herved skryte av å ha kommet dit hen at det kun er 100 dager igjen... wow... rart. Når starter 3 trimester?

Og - varmen er HERK! Blir ør og svimmel av varmen, vil bare sitte i kulda... Også så slapp jeg blir. Hjelpes, og sommeren har jo ikek begynt! Heldigvis kommer det visst regn til søndag. Da skylles litt pollen vekk også og luften blir friskere. Flere som reagerer på varmen?

God helg dere!

Fortsetter under...

Jeg storkoser meg i sommervarmen! Må bare ta noen pauser i skyggen av og til :) Jeg er 27+6 idag (dvs jeg er 28 fullgåtte uker imorgen) og begynner også på min 29.ende uke imorgen, da hopper jeg over til 3.trimester:) Så dette er en min siste dag her inne på 2.trimester:) Gøy med 100 dager igjen! Kos deg med din lille spire :)

God helg!

Jeg storkoser meg i sommervarmen! Må bare ta noen pauser i skyggen av og til :) Jeg er 27+6 idag (dvs jeg er 28 fullgåtte uker imorgen) og begynner også på min 29.ende uke imorgen, da hopper jeg over til 3.trimester:) Så dette er en min siste dag her inne på 2.trimester:) Gøy med 100 dager igjen! Kos deg med din lille spire :)

God helg!

Jeg har også 100 dager igjen babylovve (-: Og jeg har det akkurat slik som deg... Lengter bare etter regnet som kan komme å sylle bort all pollenen.. Og varmen også, phuu, liker ikke den heller. Er et utprega høstmenneske da, så det passer jo utmerket å føde i aug! 3 trimester starter for oss to bare om en uke, tenk det! siste 3 månedene... Føles så kort, og fortsatt så laaangt på en rar måte.

Synes sommertemperaturen er deilig. Kan gjerne bli litt varmere for min del. Formen er fremdeles god. Har fått vondt i bekkenet, det er litt kjipt, men jeg var forberedet på det.

Er 23+4 i dag.

Glad jeg ikke skal til Qatar med jobben om en måned. Der er det da ca 40-45 grader.

For meg som jobber 80% i barnehage og er ute store deler av dagen kjennes sommervarmen som terror. Jeg sitter, går står og velger skyggen, jeg er svimmel og har tunge bein. Straks jeg sitter hiver ungene seg spontant over meg, jeg nesten besvimer i varmen. Jeg plages og går hjem på to tykke trestokker av noen bein. Hjemme flerrer jeg av meg klærne og er ør i hele meg i en times tid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...