Gå til innhold

Er det vanlig at livmoren er så stor i uke 9???

Anbefalte innlegg

Etter sex så strammer jo livmoren seg og blir hard.. og da dette skjedde i går, kjente jeg at lovmoren når helt opp til midt mellom skambeinet og navlen. Er det normalt at den er så stor, når jeg er så kort på vei?? Ble litt overrasket.. og ser jo nå i speilet at jeg har en veldig liten, men synlig kul nederst på magen...

Dette er forresten nr 2 :)

Fortsetter under...

hei, ja jeg har det som deg. Er 8 uker på vei og livmoren kjennes godt midt mellom skambein og navle. Jeg tror det er normalt om det er 2 graviditet på kort tid som hos meg. ellers så kan det hende du har 2 huleboere :) ?

Annonse

Jeg er 7+1 i dag og begynte å kjenne livmora over skambeient mellom uke 6 og 7 engang. Dette er også min nr to, tanken har streifet meg på at det kan være 2stk, men siden flere opplever dette så satser jeg på en huleboer :)

Jeg lurer på om det kan være 2 :) Er selv gravid med min 4 i uke 11+5 og jeg kjenner ikke livmora ennå, har helt vflat mage når jeg ligger, leste at magen kommer fortere om det er 2, selv har jeg ikke hatt så stor livmor før i uke 16 +

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...