Gå til innhold

Nye jeans? :-) superfine, lange smale mørkeblå jeans- perfekt for tiden utover på billig salg!

Anbefalte innlegg

har vært overivrig i innkjøp av mammabukser, og kjøpte feil str på Polarn og PYyene her. Så det ikke før jeg hadde tatt av lappene og får ikke byttet, selger derfor lang, smal , mørkeblå jeans med "kort" magebelte i str 38. Den kostet rundt 600kr så dette er et røverkjøp! buksene er superfine og du kan ikke se at de er mammabukser!selger den for 300- helt ny! jeg kan sende pr post eller møte vedkommende i Oslo sentrum.

Fortsetter under...

Litt salgshjelp fra en fremmed:

Jeg brukte denne buksa hele tiden da jeg var gravid, og jeg kunne lett brukt dem enda. Dette er et supert tilbud!

Vær obs på at den utvider seg en del etter kort tid - jeg kjøpte 38, som passet fint i prøverommet, men den ble rimelig sid i rompa etter bare et par dagers bruk. Fikk kranglet meg til en ny i 36, for den ble rett og slett alt for stor. Var visstnok er det et kjent problem at den buksa utvider så mye at man bør velge en str mindre enn man pleier, men det hadde ikke jeg fått beskjed om, så da fikk jeg byttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...