Gå til innhold

Spåjenter se her litt... alle sammen :-)


Athina'

Anbefalte innlegg

TusseMor:

 

Åååååhhh jeg skrev innlegg til deg og poff så krasjet pc'n min... *banner* Vel tar det igjen da :-)

 

så bra at du fortsatt har den gode følelsen :-) Selv begynner jeg å lure altså men de el pinnen sier jo sitt, og det blir spennende å se i morgen :-)) Har blødd i det første i begge mine, men aldri før, og aldri hatt denne 'tredd på en påle' smerte... ever! Og den er egentlig ganske interessant når den kommer, jeg ser iallefall interessant ut ;-P

 

Wow er det virkelig mulig å bli gravid når man har sex 5 dager før el? Man vet jo at det skal gå i teorien men du verden så mange faktorer som spiller inn for at det skal skje :-) Du har vel en veldig vennligsinnet livmor da tenker jeg *ler* Men det er jo som du sier, er jo når man har andre ting i hodet at det sitter :-)

 

Men dette er spennende, sånn dag for dag ;-) Gleder meg til det er deg jeg sitter å ser på å du regner dpo'er ;-P

 

Hold på den følelsen! :-))

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TusseMor:

 

Åååååhhh jeg skrev innlegg til deg og poff så krasjet pc'n min... *banner* Vel tar det igjen da :-)

 

så bra at du fortsatt har den gode følelsen :-) Selv begynner jeg å lure altså men de el pinnen sier jo sitt, og det blir spennende å se i morgen :-)) Har blødd i det første i begge mine, men aldri før, og aldri hatt denne 'tredd på en påle' smerte... ever! Og den er egentlig ganske interessant når den kommer, jeg ser iallefall interessant ut ;-P

 

Wow er det virkelig mulig å bli gravid når man har sex 5 dager før el? Man vet jo at det skal gå i teorien men du verden så mange faktorer som spiller inn for at det skal skje :-) Du har vel en veldig vennligsinnet livmor da tenker jeg *ler* Men det er jo som du sier, er jo når man har andre ting i hodet at det sitter :-)

 

Men dette er spennende, sånn dag for dag ;-) Gleder meg til det er deg jeg sitter å ser på å du regner dpo'er ;-P

 

Hold på den følelsen! :-))

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TusseMor:

 

Åååååhhh jeg skrev innlegg til deg og poff så krasjet pc'n min... *banner* Vel tar det igjen da :-)

 

så bra at du fortsatt har den gode følelsen :-) Selv begynner jeg å lure altså men de el pinnen sier jo sitt, og det blir spennende å se i morgen :-)) Har blødd i det første i begge mine, men aldri før, og aldri hatt denne 'tredd på en påle' smerte... ever! Og den er egentlig ganske interessant når den kommer, jeg ser iallefall interessant ut ;-P

 

Wow er det virkelig mulig å bli gravid når man har sex 5 dager før el? Man vet jo at det skal gå i teorien men du verden så mange faktorer som spiller inn for at det skal skje :-) Du har vel en veldig vennligsinnet livmor da tenker jeg *ler* Men det er jo som du sier, er jo når man har andre ting i hodet at det sitter :-)

 

Men dette er spennende, sånn dag for dag ;-) Gleder meg til det er deg jeg sitter å ser på å du regner dpo'er ;-P

 

Hold på den følelsen! :-))

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med datakrasjer :oP

 

Jeg har godfølelsen vettu... :oD det er jo utrolig spennende med den EL-pinnen! Men hva i alle dager er den "tredd på påle"-smerten? *humre* skikkelig bra forklart. Har jeg aldri vært borti før, men vi satser på at det er et godt tegn vi!

 

Jada, det er mulig vettu! Vi hadde prøvd noen måneder, og jeg bestemte meg for at den måneden der så skulle vi legge det på vent pga vi skulle i flere utdrikingslag, planlegge utdrikningslag og i 2 bryllup. Det gikk i et! Men jaggu... der satt den! Jeg tempet og sånn, så jeg vet nøyaktig når EL var, og tok det jo for gitt at jeg ikke ble gravid da, siden det var 5 dager siden sex :oP Men gutten er nå 2 år :oD Jeg har hørt om noen som hadde 8 dager i mellom og, men det er nok mer sjelden. Ja, kanskje jeg har en sånn "super-livmor", når den først blir satt i sving... *knegg*

 

Du får oppdatere videre da... er inne tidlig på morgenen for å se jeg vettu ;o) *tvitvi*

 

 

Ja, det blir spennende når det blir min tur... gleder meg syyyykt mye!!! hihi :o) Hadde egentlig tenkt til å vente til jeg er ferdig med studier om 4 år, men jeg blir ikke overrasket om du får rett i din antagelse om graviditet før den tid... *babysyk* Men jeg tenker at om jeg får en deltidsjobb, så får jeg jo litt foreldrepenger + penger fra lånekassen... jaja, tiden vil vise!

 

Jeg skal holde på følelsen vettu!

 

*krysser fingre*

 

Ha en deilig kveld!

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen hønemor :D Ble bare dradd til denne tråden i dag kl 06.03.... Tidlig jepp I KNOW!!!!! så spent hva testen sier i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-mtp-

 

God morgen vennen :-)

Sa jo at du ikke kom til å klare å holde deg unna ;-P Har selv sovet skikkelig dårlig i natt, men greit å stå opp tidlig da, så finnes det jo en sofa senere på dagen om jeg får lyst på en dupp :-))

 

Skal vi se, dette er dagens oppdatering:

 

GT One Step: Negativ.... bombe! ;-P

 

El test/CB pinnen: LH streken er vel kanskje svakere enn i går så jeg må nesten si høy/lav - så den kom kanskje litt overraskende på meg. For den er vel det sikreste kortet når det gjelder stigning.

 

Temp: 36.61 som er 0.1 lavere enn i går, og det er jo heller ikke bra, den skal holde seg stabilt høy ved graviditet ble jeg fortalt i går - den skal iallefall ikke gå nedover og nedover, så det blir spennende å se i morgen på den. Kan være at den er påvirket på grunn av dårlig søvn og sånn.

 

Så alle tegn tyder på at dette ikke blir noe av :-/ Så det sutreinnlegget mitt i går gjelder i dag også hehe

 

Zazzy er forresten på nei-siden, fikk henne til å se på meg i går.

 

 

Så lille trille, hva mener du om saken i dag da? :-)

 

Morgenklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snuppelura :)

jeg tror nok jeg har peila meg inn paa ditt sterke haap, og dine følelser... naa er jeg ogsaa paa nei siden...

 

men du maa ikke glemme at DU selv hadde bestemt deg for aa slutte prøvinga.

 

jeg tror du blir gravid bare du faar det litt paa avstand... saa hvis du vil, saa blir du gravid i 2011

 

uansett saa maa du kose deg med lørdag og helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gon morgen Adinepia :-)

 

Det kan jo være at du gjorde det, for det er klart de kom når jeg skjønte at det hadde klaffet :-) Men så synd at du er på nei nå, men jeg skjønner det jo godt :-)

 

Ja, det kommer en tid når man må gi seg, og 2 år var nok sorg for meg :-) Har jo 2 andre som fortjener og ha en glad mamma istedet for en som fra hver el til ikm er små-irritabel og trist - for det fortjener jo alle barn :-)

 

Kos deg videre du også vennen, håper du har blå himmel, sol og varmt som vi har det her :-))

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdateringsliste:

 

JA - siden:

 

-mtp-: JA! Og er du ikke det nå skjønner jeg ikke hva som skjer her :-S

 

Solrose1: hmmmmmjaaaa du er veldig fruktbar nå, hvis ikke nå så mai/juni.

 

Whitelily: Ja, med jente :-)

 

StarQuality: Ser positiv test, men jeg ser ikke om det går bra eller ikke enda. Men magefølelsen sier at det går bra.

 

Aurora 34: KjempeJA fra pendelen, om ikke nå, så ikke lenge til.

 

BeskyttetAvEngler: Hun bare sa gratulerer til meg i en annen tråd, så da vet vi hva hun mener :-)

 

TusseMor: Pendelen understreker følelsen jeg har av graviditet hos deg deg nå.

 

Kimby: Ja, med jente.

 

Rosene: Fruktbarhets og graviditetskortet fly ut av stokken så ja, hvis ikke inne 3 mnd.

 

Stratosen_er mamma: Ikke sikker på om du er gravid nå, men mai er en veldig veldig god mnd for deg.

 

Ei venninne av meg som spår: Ja, hvis det da ikke er ønsket ditt jeg plukker opp....

 

Lille Blomst: Skriver ja på henne, bare fordi at den pendelen hennes sier kun ja til meg ang graviditet den, og mer og mer frustrert blir vakre blomsten min ;-)

 

Håpefull prøver <3: Ja, føler du kan være gravid. Juli & september er også gode mnd for deg.

 

-☆-82-: Ja, med gutt.

 

 

NEI - siden:

 

Zazzy: Nei

 

Babygal 1+1: Nei, senere i år, høsten.

 

Aurora har 3 gutter: Nei, men håper jeg tar feil.

 

Adine_mirakel'ønskes: Først på JA-siden med Gravid i mai! :-D Idag over på NEI-siden, tror jeg plukket opp dine håp og ønsker.

 

 

Sånn ser det ut så langt, så hvis noen vil forandre side så må de si fra så skal jeg flytte dere over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det første jeg gjorde til morgenen i dag var å stikke inn her og, men da var det stille her gitt. Ser at du ikke er veldig positiv i dag :o( Jeg håper du er gravid, men om du ikke er det, så kan jeg aldri tenke meg at det er langt unna, for å si det sånn! Tvitvi!

 

Tenker på deg, og krysser alt jeg har!

 

Ha en god lørdag!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia TusseMamman :-)

 

Neeeei jeg er ikke så veldig positiv nei, men steike vondt i puppene har jeg, og det er noe jeg aldri har til vanlig *au* Men kan være at det kommer av Vitex tablettene jeg tar, kan jo være en bivirkning av dem da forhold til mensen å sånn, hvem vet :-)

 

Så du begynner å vingle du å ja, hmmmm det må du da ikke gjøre hehe ;-P

 

Kos deg videre idag du også, håper det er masse sol og varmt der du er så du kan kose deg i solveggen :-))

 

Klem

 

PS! Ikke krysse bena, for da blir det jo ikke noe bæbiser på deg vettu ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :o)

 

Jeg har koset meg i byen i dag jeg. *gisp* det aller beste jeg vet er nemlig å traske rundt blandt hundrevis av folk, med en 4 åring som trenger nye sko, og som egentlig er mer interresert i å kjøpe is. Men men... :oD

 

Ja, det kan jo være vitexen, MEN jeg ville egentlig ikke tro at man fikk så sterke bivirkninger. Har du søkt opp og sett om det er vanlig?

 

Akkurat nå er jeg litt usikker... det kan jo hende at du påvirker meg, på en måte... men jeg holder fortsatt en knapp på graviditet nå, men hvis ikke så er det ikke langt unna!

 

Kan krysse dem nå... venter på mensen :oP Tanken på graviditet har faktisk slått meg, men jeg tror det vel egentlig ikke. Mannen glemte nemlig kondomen(jeg reagerer sånn på hormonpreparater), et par ganger den syklusen her. Jeg trodde det var sikkert, men hadde det vært det, så hadde mensen kommet for noen dager siden... hmmm... men føler presset i ryggen, humørsvingningen og småkvalmen tilsier at mensen kommer i morgen. Etter det så får vi se hva som skjer :oP Er vel ikke helt planene med graviditet enda, men absolutt ikke uønsket allikevel.... *hihi*

 

Ha en nydelig kveld, mor :o) Jeg titter innom stadigvekk for å følge med deg jeg! TVITVITVI!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud det høres da koselig ut.... not *yikes* hehe Slike ting viser hva en mor er laget av for det er en prøvelse fra ende til annen :-) Håper det gikk i orden så det ble sko på lille og is på både stor og liten etterpå :-)

 

Vet ikke jeg, har ikke lest om noen slike bivirkninger, men kroppen forandrer jo seg så det kan jo bare være at det er noe nytt og interessant som skjer ;-)

 

Hmmm kanskje det er at du er gravid nå og FØDER i januar? At jeg tok feil på graviditet og fødsel? DA hadde jeg ledd høyt her altså for det hadde da vært en skruball fra universet til deg :-))) Men greit å bli ferdig og da, des fortere du blir ferdig med barna des kjappere blir du ferdig med utdanningen hehe. Vel jeg prøver å se det positive i det hele :-))

 

Ha en god natt med søte drømmer vennen, og nye nedslående oppdateringer kommer i morgen formiddag ;-)

 

Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er vi opp hver moring mellom 05-06 :( Blir gal av dette men yngste jenta vil ikke sove lenger :P

 

En temp måling må ikke den målest til samme klokkeslett hver dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morning!

 

Hvordan går det med deg i dag da, mor? Får el oppdatering snart :o) Krysser alt jeg har!

 

Vi får satse på at det er noe nytt og interessant som skjer da! Det mååååå jo bare være det :oD det har vi bestemt!

 

Herregud! Ja, det hadde tatt seg ut :oP da måtte det noe omorganisering til, kan du si... Enig i den positive tenkningen din, men jeg kunne tenkt meg å kommet i gang med studiene iallefall, så jeg har noen rettigheter på den økonomiske fronten. Men tror mensen kommer i dag eller i morgen! For du ser ikke at jeg er gravid nå, gjør du? Er jeg gravid nå, så er det bare å le høyt, for da er det en skikkelig twist inne i bildet, ja :oP hihi...

 

satser på gode oppdateringer fra deg jeg! Ha en god dag da, vennen :o)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-mtp-

 

Afff det er skikkelig tidlige å da! Skjønner ikke at barn ikke kan forstå det at det er ufint å våkne så tidlig? Makan til frekkhet altså ;-P Det blir skikkelig lange dager når de begynne kl 05 ja, uff :-)

 

Joda den skal det, men jeg har halveis insomnia så dette med tidspunkt er jo helt håpløst for meg, men fertilityfriend skal kunne lese grafen allikevel sier de som kan dette, så jeg skriver inn tidspunkt og temp jeg så får det stå til hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TusseMor har jeg svart på PM :-)

 

Oppdatering:

 

GT test One Step: Blendahvit.. ingen bombe der i dag heller ;-)

El- test CBFM pinne: som i går

Temp: opp 0.03

 

Vel ikke mye som tyder på baby, men like blid for det her ute i solen :-)

 

Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...