Gå til innhold

Spåjenter se her litt... alle sammen :-)


Athina'

Anbefalte innlegg

hei

svarer deg her jeg ;) vet jeg har sagt nei før... men i dag sier kortene gravid i mai!!! trallala!!

 

naar er teste dag da...

 

tror nok ogsaa du faar rett paa meg,.. i juli blir det ny runde med prøverør, og jeg har drømt i januar: fødsel i sept... men naa for litt siden... at jeg ble gravid 15.sept... men skulle saa ønske at det skjedde før!

har venta saa lenge naa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ADINE!!!!!!!!!!!! VI TOOOOOOOOOOOOOO:):):):) GRAVIDE I SOMMER!!!!! GARANTERT:):):)

 

Vet du jeg er så inderlig klar for en baby i magen som holder seg der,..... Jeg tar gjerne tvillinger det hadde vært heeeeeeeeelt fantastisk:):) Tenk det da,.. venta i årevis, også få to på en gang;);)

 

Adine nå er det fullt fokus på at dette skal gå. Vi skal være positive, spise sunn mat, drikke masse vann, meditere, og tenke at neste forsøk skal spiren / ene sitte.

 

Forsøk i juli,..du???? HURRA HURRA!!!!!!!

 

Sorry for at jeg lånte tråden litt;)

 

Må bare si : Hva skulle jeg gjort uten dette forumet:) Mange som ønsker oss så mye godt:):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora 34:

 

Ja, enn det hadde klaffet sånn da :-)) Selv har jeg nok med en og en for 2 av de jeg har samtidig, hadde knekt meg fullstendig

 

Lån og kupp tråden så mye du vil, er kjent for å gjøre det selv innimellom hihi

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adine:

 

Ååååå enn om det hadde stemt da! Og da mener jeg nå, for senere i mai blir det ikke :-)) Skal begynne testingen i morgen for da er jeg 9 dpo og jeg har så mange strips igjen fra når jeg var prøver så jeg kan like godt bruke de opp :-) Men for å si det sånn, har en del symptomer uten at jeg har lett etter dem - men igjen vi alle vet jo at symptomer bare kan være en ting som er uvanlig i en syklus, ikke nødvendigvis en graviditet :-)

 

Skal lage en ny teste tråd senere så får vi se om det blir utepils eller Folat i helgen ;-P

 

Jeg vet hvordan det er å prøve så lenge, å ønske noe som ikke kommer og hvor knust man blir hvergang tr kommer :-( Det er derfor jeg har sagt bok stopp, jeg vil ikke mere og er jeg ikke gravid nå så vil jeg ta forhåndsregler. For bare det å gå å vente fra el til ikm er tortur spør du meg :-/ Krysser alt jeg har for deg Adine og at den kommer fort! :-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en ny og oppdatert liste - spennende! :

 

 

-mtp-: JA! Og er du ikke det nå skjønner jeg ikke hva som skjer her :-S

 

Solrose1: hmmmmmjaaaa du er veldig fruktbar nå, hvis ikke nå så mai/juni.

 

Whitelily: Ja, med jente :-)

 

Babygal 1+1: Nei, senere i år, høsten.

 

StarQuality: Ser positiv test, men jeg ser ikke om det går bra elelr ikke enda. Men magefølelsen sier at det går bra.

 

Aurora 34: KjempeJA fra pendelen, om ikke nå, så ikke lenge til.

 

BeskyttetAvEngler: Hun bare sa gratulerer til meg i en annen tråd, så da vet vi hva hun mener :-)

 

TusseMor: Pendelen understreker følelsen jeg har av graviditet hos deg deg nå.

 

Aurora har 3 gutter: Nei, men håper jeg tar feil.

 

Kimby: Ja, med jente.

 

Rosene: Fruktbarhets og graviditetskortet fly ut av stokken så ja, hvis ikke inne 3 mnd.

 

Adine_mirakel'ønskes: Gravid i mai! :-D (så den må være ja siden senere i mai blir det ikke, fysisk umulig det ;-P)

 

Stratosen_er mamma: Ikke sikker på om du er gravid nå, men mai er en veldig veldig god mnd for deg.

 

Ei venninne av meg som spår: Ja, hvis det da ikke er ønsket ditt jeg plukker opp....

 

Lille Blomst: Skriver ja på henne, bare fordi at den pendelen hennes sier kun ja til meg ang graviditet den, og mer og mer frustrert blir vakre blomsten min ;-)

 

 

Sånn ser listen ut så langt, Og denne listen sier jeg bare WOW til :-D

 

 

Noen flere som har lyst til å se, synes dette er spennende jeg, og testingen begynner i morgen for da er jeg 9 DPO og har strips jeg kan brenne unna :-)

 

Slengkyss til alle

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, enda ei på ja siden - jeg liker! :-D

 

Takk for titten -☆-82- :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO - første dag med testing:

 

One Step strips graviditetstest: Blendahvit!

Monitor pinne(EL test): Lav - nesten usynlig LH strek ergo veldig negativ!

 

Vel, dette var jo ikke særlig optimistisk må jeg si jenter! :-) Men ny test-dag i morgen selv om jeg ikke har store håp om annet resultat enn i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke, resultet vil jo uansett bli det samme hehe.

 

Og det er jo så mange som får svak positiv alt fra 9 - tr - som da er 9-13/14 :-) Og hadde vært fint med en om ikke annet svaaaak positiv før lørdag for da er det snakk om utepils ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, men da er jo spenningen vekke :P Hmmm tror ikke eg må se på denne tråden før IKM dagen din da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det går litt tid før du får positit jeg, så smør dg med tolmodighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-mtp-

 

Det tror jeg ikkeno på, for det er jo spenning hver dag nå fremover... blir det, eller ikke... hmmm ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-☆-82-

 

Testet vel positivt på ikm med mine andre, og jeg vet jo når jeg hadde el :-) Og så lenge utfallet blir positivt så er jeg tålmodig... på ett vis ;-P Men man blir litt 'inspirert' av testomanene da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ettermiddag, i natt(våknet av det) og i formiddag så fikk jeg en merkelig smerte oppe i skjeden/livmorhals(?) - var som om jeg ble tredd ned på en påle(ikke strikkepinne smerte, men påle!). Måtte nesten le av det i går for jeg gikk med søpla og på tur tilbake kom denne smerten som varte i 1 min ca og jeg fikk nesten ikke til å gå, måtte omtrent gjøre meg hjulbent for å komme meg inn hehe.

 

Men i formiddag når jeg var på do og når jeg tørket meg så jeg at utfloden som jeg har hatt mye av etter el, var lys lys lys lys rosa :-/ Er på 10 DPO i dag, har ikke ikm før tirsdag/onsdag, tok gt i dag som var neg, både cb og one step, men el-testen fra monitoren var høy. Normalt hadde den vært på lav nå, og var det i går - men det legger jeg ikke så mye i altså.

 

Men men har jo sluttet å prøve, og denne 'pp' var jo bare ett uhell så jeg kan kanskje ikke forvente annet enn at resultatet uansett blir det samme som de 23 andre pp da jeg faktisk var prøver :-/

 

Jaja, får fortsette og tempe og bruke monitoren så jeg får sjekket el status iallefall slik at jeg kan unngå slike situasjoner i fremtiden :-)

 

Dagens sutreinnlegg fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du gir deg ikke du ;-P

 

Prøv å se igjen, og still sinnet ditt tilbake på null, får du virkelig fortsatt opp det samme? Er lov til å forandre mening altså, for universet forandrer jo seg konstant ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant alt forandrer seg, kan da si at det ligger noe over deg i juli mnd som du blir kjempe glad over... Men det er ikke graviditet som eg ser det noe, får opp at du er gravid nå, men fikk jo det i april mnd også, men ja skjønner ikke korfor eg skal få opp gravditet på deg når korta og pendel sier det :)

Greit dei og kan ta feil, men ikke denne gangen :)

 

Det i juli mnd vet eg ennå ikke helt hva er men har sett det hele tiden på deg, men har ikke ville sagt noe siden eg ikke får opp noe kontrek hva det kan vere :s Bare ser juli mnd lyser mot deg og at du smiler som bare det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vel innen en uke vet vi, eller før selvsagt om tr sniker seg hit :-)

 

Juli, må tenke også nå... Det eneste jeg drømmer om er å ta en ferie til hellas når jeg har barnefri, og det er i juli, men det er så dyrt for det er jo høysesong så skattepengene må nok gå til noe annet :-) Men uansett hva som skjer er jo det kjempebra at jeg smiler, for da er det iallefall ingen ting fælt :-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

 

Føler du kanskje kan være gravid, fikk iallefall opp et veldig fruktbar og positivt kort på deg! Juli og september er også veldig gode og positive mnd for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL testen skal vel være negativ nå om du IKKE er gravid,... altså om den var høyere enn i går så er vel det et veeeeeeeeeldig positivt tegn !!!!!!!!!!!! Rosa på papiret er heller ikke negativt,- bare det ikke kommer mer. Jeg har fortsatt en kjempegod følelse på deg,.... det heller veldig mot at du er gravid NÅ,- men selv om du har bestemt deg for å slutte å prøve vil den sitte om ikke lenge uansett:):):)

 

Vært hos gyn i dag,.... alt var kommet ut etter aborten, så trenger ikke utskrapning:):) Gyn så et kjempeegg,... som snart løsner. Så EL er rett rundt hjørnet. Det er flere som har sagt at vi kan klare dette på egenhånd, så vi kjører på i noen dager fremover nå,... Er jo uansett ikke lenge til juni,- da skal jo gullegga sitte uansett. Har begynt å ØNSKE meg tvillinger jeg,... Er jo såpass "gammel" at to på en gang hadde vært superbonus:) Mannen er tvilling, men det har sikkert ikke noe å si;) Ser du noe forandring hos meg?? Føler meg så positiv om dagen:):)

 

Ha en super helg,... PS: Pilsen min står kald i kjøleskapet;);) Øl og pizza i kveld!!!

 

Gleder meg til hcg begynner å stige hos deg;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :o)

 

Må jo bare følge med på denne tråden! Krysser alt jeg har for deg... og jeg må jo si at jeg synes det ser veldig positivt ut :o))) Med mine to hadde jeg utflod som var lyserosa i begynnelsen av graviditetene mine... Og at du får utslag på EL-testen nå er jo også et lovende tegn! Nei, dette er spennende altså!

 

Krysser alt jeg har for deg! Jeg vet veldig godt hvordan det er å prøve og prøve. Prøvde ganske nøyaktig 2 år med min første... og det blir ikke spesielt moro etterhvert... Med min andre stilte jeg meg inn på at jeg sikkert måtte bruke lang tid da og, men da tok det 6 mnd.(hadde en kjemisk graviditet innimellom disse mndene) Den måneden jeg da ble gravid var en måned jeg praktisk talt ikke skjønner helt at jeg kunne bli gravid :oP For det var så hektisk, og vi hadde sex 2 ganger den ppen. Siste gang 5 dager før EL. Men jammen så satt den da! Det var nesten så jeg ikke gadd å ta graviditetstesten, og jeg satt nærmest i sjokk på toalettet og så streken kom frem.

 

Jaja, nok om meg... vil bare si at jeg krysser fingre for deg, og at det ordner seg som oftest!

 

Når det er sagt, så har jeg fortsatt en god følelse på deg :oD

Tvitvi!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora 34:

 

Ja, da skal den være helt negativ - men lurer på om det kan være noe hormonell oppsving dagene før mensen? Vet jo hvordan disse monitor pinnen ser ut helt til mensen, siden den bruker å be om dem til dag 25 og jeg får tr på dag 26 - og da er LH linjen veeeldig svak/usynlig, så akkurat den forundrer meg litt også. Så det blir litt interessant å se i morgen hvordan den oppfører seg da, får en liten pekepinn iallefall :-)

 

Oi, så bra da! :-) Ingenting er bedre enn om dere får det til selv, men du har jo uansett en spennende tid fremfor deg nå da både mai og juni :-) Skal se litt nærmere på deg om jeg ser 1 eller 2 men forrige dagen måtte jeg altså skrive dem ;-) Ikke rart du er positiv, som jeg skrev ovenfor du er i en virkelig spennende periode nå, pluss at våren er i full sving så kropp og sjel våkner fra dvalen :-) Kjenner sommerfuglene i magen når jeg skriver her så jeg plukker opp en forventning og glede fra deg - noe er nok i emming vennen :-) Og ja jeg ønsker den stigningen jeg også :-)

 

Ahhhhh pils og pizza naaaammmmmm :-))) *sikler*

Kos deg masse i kveld og nyt helgen :-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpefull prøver <3:

 

Tusen takk for tilbakemelding, og det høres jo bra ut, og vi satser på nå vi for senere blir det så jaggu ikke :-)) MEN juli og september kan jo være bra mnd for andre ting og det liker jeg :-)))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...