Gå til innhold

Spåjenter se her litt... alle sammen :-)


Athina'

Anbefalte innlegg

Aurora 34:

 

Næææ så gøy at du tok deg tid og tok frem pendelen etter så lang tid for å se på meg :-))) Og vet du i dag har det slått meg flere ganger at jeg er/tro at jeg er gravid.. har hatt en helt underlig følelse så du har virkelig rett på den altså! Så jeg håper jo at både du, jeg og alle som mener jeg er det, har rett! :-)) Så får vi håpe at du plukket om fakta og ikke ønske :-)

 

Tusen takk for at du tok deg tid Aurora :-)

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA, denne gangen er det skikkelig spennende siden jeg vet vi traff så da er det iallefall en liten sjanse :-))

 

Har ikke IKM før 11 mai, men har noen strips igjen fra mine tidligere PP så de blir sikkert flittig brukt før, bare for å gjøre det :-) OG om ikke annet så blir ikke skuffelsen så stor om det skulle vise seg at jeg ikke er det, for da vil de jo være blank hele veien og da er man litt forberedt på tanta :-)

 

Men det er litt rart at så mange ser meg gravid nå, sist var det mange flere som sa nei og de hadde jo rett da ;-) Håper ja-siden vinner denne gangen ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at jeg/ pendelen hadde rett på følelsen din da:) Den svingte noe skikkelig hvertfall:)

 

Gikk inn på flere her i dag bare for å teste, og den var ikke på langt nær så "med" som da jeg gikk inn på deg,.... Siden det er såpass lenge siden jeg brukte denne siden av meg så hadde det vært veeeeeeeeeeeldig deilig og truffet på deg nå altså:) Du traff på meg sist( selv om det ble et negativt utfall,...... neste gang håper jeg du du får inn noe POSITIVT!!!!:)

 

 

Gleder meg til å høre hvordan testingen vil utarte seg;)

 

Go klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe liker den pendelen din jeg altså, og akkurat nå er den min beste venn :-)) Jeg håper du treffer også for i dag har jeg tenkt at 'jeg tror faktisk jeg er/kan være'... så nesten tanke er nei 'men det kan jeg vel ikke være', så vi går for full pott :-)))

 

Vel du må begynne å pedle litt her da vel, ta noen prøvekaniner med enkle svar de allerede vet så får du øvd deg litt og ser hvordan du treffer :-) Og kjenner du deg ved godt mot nå så er det jo bare å hive deg ut i deg som meg og lily, tror du er kjempeflink jeg :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg...

 

Jeg fikk litt lyst til å å finne frem pendelen jeg og, og den underbygger den følelsen jeg har av graviditet hos deg nå ;o) Jeg spår ikke så mye lenger, men fikk lyst, siden du var så søt og så på meg i går. Takk igjen, og lykke til! Spennende!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen føler du det også? Herregud så gøy da! :-) Nå begynner det å bli mange på 'ja' siden her altså og det liker jeg! :-))

 

OG jeg synes det er kjempemorsomt at denne tråden har inspirert både deg og Aurora til å børste støvet av pendelen :-) <3 Jeg synes du må fortsette med det, er jo en sånn koselig gjeng her inne og det hadde vært hyggelig å hatt deg her inne sammen med oss :-)

 

Takk for at du tok deg tid TusseMor :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennede å se nå :o) Har en god følelse, ja...

 

Jeg spår litt nå og da jeg. Har spådd litt her før, men har lagt det på hylla. Fått litt hetta for å ta feil, skape forhåpninger og forventninger hos mennesker som har sterke ønsker...

 

Men jeg er jo rundt her selvom jeg ikke er gravid elle noe... så hyggelig miljø, og et morsomt forum, DET er det absolutt! Klarer liksom ikke å løsrive meg herfra, selvom jeg ikke er gravid en gang :oP

 

Nå skal jeg krysse det som krysses kan for deg. Blir moro å se! Når er IKM?

 

Klem til deg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er sånn her også, jeg er jo ikke gravid men her er jeg og det er veldig vanskelig å løsrive seg ja hehe

 

Må ikke få hetta her inne nå :-) Med jevne mellomrom skriver jeg en tråd om dette med at alt ikke er spikret i stein, og det minner vi alle på hele tiden og så lenge vi holder oss på den etiske siden og ikke spyr ut gørr så har vi vårt på det tørre :-) Håper du drar frem pendelen i ny og ne og smyger deg inn hit du også ;-)

 

Jeg har ikke ikm før neste onsdag, men må begynne å bruke opp disse strimlene som jeg har fra da jeg var prøver før helgen, for da skal jeg på fest og da er det greit å vite :-) ikke at en fest gjør noe med den lille cella altså, men grei unnskyldning for å teste ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nesten ikke lyst i og skrive det jeg får opp her da...men jeg får opp at du ikke er gravid nå!Får håpe jeg tar feil for din skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt jeg ikke er alene om det da :oD

 

Kjenner jeg blir stressa med en gang jeg spår jeg... så jeg spår litt i ny og ne :o) hihi... Jeg smyger meg inn innimellom vettu. Er jo så koselig her inne.

 

Du får holde oss oppdatert! Tvitvi :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora:

 

Du blir nok ikke kjeppjaget om du har rett nei, er ett par andre også, så det finnes en 'nei - klubb' ;-) Og det er nok stor sjanse for at dere har rett, men jeg ønsker bare at dere tar feil :-))

 

Du sa Mai sist, og det er jo mai, så jeg bruker den jeg og smyger den inn i 'ja-klubben- hehe

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud jeg har virkelig ikke hodet påskrudd, jeg skulle jo skrive oppdateringliste, og her er den :-)

 

-mtp-: JA! Og er du ikke det nå skjønner jeg ikke hva som skjer her :-S

 

Solrose1: hmmmmmjaaaa du er veldig fruktbar nå, hvis ikke nå så mai/juni.

 

Whitelily: Tror du er det, men skal sjekke med kortene igjen i kveld(tirsdag)

 

Babygal 1+1: Nei, senere i år, høsten.

 

StarQuality: Ser positiv test, men jeg ser ikke om det går bra elelr ikke enda. Men magefølelsen sier at det går bra.

 

Aurora 34: KjempeJA fra pendelen, om ikke nå, så ikke lenge til.

 

BeskyttetAvEngler: Hun bare sa gratulerer til meg i en annen tråd, så da vet vi hva hun mener :-)

 

TusseMor: Pendelen understreker følelsen jeg har av graviditet hos deg deg nå.

 

Aurora har 3 gutter: Nei, men håper jeg tar feil.

 

 

Sånn ser listen ut så langt, og jeg må si det er ikke en ille liste å ha med seg dette :-)

 

 

Noen flere som har lyst til å se, synes dette er spennende jeg :-)

 

Klem til alle

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ja av kortene i dag, så håper jeg ikke tar feil nå!!!

 

er sliten av dette allergi drittet selv, skjønner ikke hvorfor jeg plutselig skal reagere nå når jeg ikke har merket noe de siste ukene :(

 

og generelt i dårlig humør.. men men fått søkt barnehage til troll ungene i dag og skole plass til eldste bolla, selv om jeg sikkert får avslag på den og må søke igjen lol

 

håper du har en litt bedre kveld snuppelura!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld skjønningen min :-)

 

Men atte sier dem Ja?? Næææ nå ble jeg glad :-)) Er jo så gøy at de sier noe positivt til meg, for de har da vært så negative til meg før - Nei ikke nå, senere bla bla ;-P Så nå lettet det litt her :-)) Merket i dag at jeg ser blodårene på brystene, og det gjør jeg vanligvis ikke, store blå vener - men det kan jo bare at jeg sånn plutselig fikk litt blått blod i årene når jeg så på prinse bryllupet da hehe ;-)

 

Jeg vet hvorfor du fikk det! For du skrev til meg at jenta fikk medisiner men neida du var frisk! Sikkert universet som ville gi deg en smekk der altså, skal være forsiktig med hva man sier høyt har jeg lært meg hehe. Det kan jo være toleransen din, meeen bjørka må være unormalt hissig i år altså for så ille som jeg er nå, kan jeg ikke huske å ha vært før :-(( Så vi får vel bare stålsette oss på 4 uker til i pollen-helvete, men da har vi jaggu lov til å være gretten og amper og ja! :-(

 

Kan da vel ikke få avslag på skoleplass vel?? Barnehage vet jeg men skoleplass? Skal ikke alle barn gå i sin skolekrets da? Håper alle slike ting går på skinner for deg, enda jeg vet at dette med barnehageplass ikke er det enkleste i verden hvis man da ikke får inn ungene på særskilte vilkår og det kan jo være så mangt :-)

 

Skal ned på sofaen nå, med fjerkontroll i den ene hånden og popcorn i den andre for orker ikke å tenke i kveld så da nøyer jeg meg med lett underholdning på TvN og TV2 i kveld :-)) Er litt serieoman skjønner du :-)

 

Håper du senker skuldrene litt i kveld også vennen :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun hører til en annen skole :( men den jeg h søkt på ligger nærmere der vi bor og er i samme bydel.. så lov å håpe :P

 

har inntatt samme stilling som deg, er også serieoman og ikke alt jeg kan få sett når gubbehelvete er her hehe så da må jeg kose meg max når jeg har muligheten, så her er det fem og tv 3 på tapeten, og noe nedlasta greier innemellom lol ødelagt hihi

 

senk skuldrene du også 1-2-3 sånn da skal vi begge være utslått på sofen og bare kose oss og koble hodet heeeeeeeeelt ut!!

 

ha en flotters kveld, snakkes plutselig!

 

varmeste klemmen i hele verden til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn HVPU(som jeg kaller den ;-P) boks jeg også som jeg tar opp ting på for jeg vil jo ikke gå glipp av noe hehe

 

Ler hver gang jeg leser 'gubbehelvete', fin ting å kalle mannen hehehe

 

Kimby sier JA og jente på ett annet forum jeg er på - yeess sier jeg bare da :-)) Skal begynne å teste i morgen, er 9 DPO da, og slår den ikke ut til helga, om ikke svakt i det minste) så er jeg nok det ikke altså, for jeg har aldri hatt treg hcg før og da kan tar jeg meg en real fest :-) Er mye på meg som er tregt ja, men ikke den ;-P

 

Åååå nå fikk jeg lyst på en iskald pils! *sikle*

 

Håper du har en vakker dag skjønningen :-) <3

 

Klem fra sinnataggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke du se i innboksen vakringen!! jeg tror også du får ei jente ;) så dette blir morro!!!! øl skal jeg jammen ha meg i kveld hihi ertabærtabuse hihi

 

klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En øl skal jeg kose meg med i helga også,... eller kanskje to eller tre;) Skal nytes med god samvittighet!!!!

 

Er så spent på testingen din altså,......

 

 

Her lades det opp til nytt forsøk. Skal til gyn på fredag og se at alt er UTE.... det håper jeg virkelig det er, hvis ikke må jeg ha utskrapning,... og det vil vi ikke ha noe av.

 

 

I det siste har jeg trøsteshoppet en del,.. så nå er jeg blakk men litt lykkeligere;)

 

3 uker til hormonstart her,.. og går alt etter planen er det innsett av to embryo om 4 uker!!!!!

 

Ha en flott kveld snuppelurer;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ikke svare deg når du frister med øl da... makan! Ååå så lyst jeghar på en hehehe. Meeeen du har mail :-) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora 34:

 

Det var da voldsomt til øldrikkende jenter her da... kjenner bare vannet i munnen...nesten at jeg sikler her hehe. Men tro meg før jeg ikke svak pos før helgen så blir det en pils på meg også ;-))

 

Skal begynne å teste i morgen for da er jeg 9 dpo og jeg ser jo mange som får svaaaake pos da så vel hvorfor ikke prøve :-) Og er alt blendahvitt så er jeg jo ikke gravid, så kan jo de utepilsene nytes i solveggen i helgen :-))

 

Trøsteshopping er verdens beste medisin! Jeg husker nr jeg skilte meg jeg, du verden som jeg shoppet og jeg ofret ikke x'n en tanke.. herrrlig spør du meg :-)) Antidepressiva my ass - dra kort til det lukter brent sier jeg :-D

 

Som jeg sa tidligere så har jeg en god følelse med juni og deg, så jeg håper de sitter - kan være at begge gjør det også gitt, for jeg skrev deN først men måtte bare korrigere til de ;-) Men dette skal jeg se på nærmere og når hodet har stoppet og spinne og jeg ser rett frem :-))

 

Kos deg du også vennen :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...