Gå til innhold

Spåjenter se her litt... alle sammen :-)


Athina'

Anbefalte innlegg

Jeg er jo ikke prøver lengre, så av en eller annen merkelig grunn så fikk jeg MAX på monitoren forrige dagen etter kl 12, og da hadde vi nyppet litt på morgenkvisten, så etter 5 pp så hadde jeg for første gang EL(happy!) og vi traff blink! :-)

 

 

Og siden jeg ikke er prøver lengre og vi selvfølgelig uvitende traff på el, så må jeg jo spørre ;-P : Er det en liten en i magen min?

 

 

-mtp- sier ja :-)

Solrose1 mener hmmmnjaa veldig fruktbar, hvis ikke nå mai/juni :-)

Whitelily er bare sta og tverr hun ;-P

 

 

Så hva tror alle dere andre, kom igjen her :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi, ødelegger sikkert tråden din no :P men men må jo seff inn å si at eg har sett dette :D Og vist ikke denne gangen så aner ikke eg hva som foregår :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Muffins

Jeg tror kanskje du blir gravid litt senere i år, mer mot høsten. Tror ikke du er gravid nå desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tok deg tid :-) Og du har sikkert rett, for sånn flaks har jeg ikke :-) Men er jeg det ikke så så blir jeg det ikke - for som sagt jeg har sluttet prøvingen etter 2 år nå i mai, nok er nok og dette er grunnen :-) Ventinga, skuffelsene osv :-) Var bare tilfeldigheter at jeg fikk max etter vi hadde kosa så derfor 'uhell', og jeg har 2 fra før som jeg heller får nyte tiden med :-)

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da må vi teste ut klarsynet ditt i mai når jeg helt sikkert ikke prøver å vet å unngå dagene så da må du jo få inn 'nææææææi' :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Muffins

Men jeg er jo bare en liten nybegynner, så det kan godt hende jeg tar veldig feil også :)

 

Tror hvertfall nesten sikkert, at du skal ha tre barn :)

Så jeg hadde ikke villet gi opp helt enda ;)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet også at jeg er ment for tre, men det er ikke verd denne sorgen år etter år, og iallefall når man har 2 andre å ta vare på - de skjønner jo ikke hvorfor mamma ikke kan være eller er glad når de gjør alt i verden for å få meg til å smile :-)

 

Men det å være nybegynner er ikke dumt og de treffer forbløffende bra, for de overanalyserer ikke ting og bare sier hva de tenker :-) Så aldri unnskyld deg med det :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter opp midt i prinse-bryllupet :-)

 

Tror de fleste sitter å ser på det for du verden så stille det er på alle forum ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA sur og tverr du :P

 

er litt travelt om dagen med babydaddy på besøk så får lite tid her inne, men han reiser i morgen en ukes tid så da har jeg litt mer tid :)

 

men du snuppelura, jeg får ja på graviditet jeg nå :P en gutt til !! men jeg blir jo litt redd da, for det det er så ønsket, så kan ikke si for sikkert at det ikke er dine ønsker jeg tar inn! men jeg håper jeg har rett og hvorfor i alle dager må det være så lenge til ikm hihi men må jo si at sitter den ikke denne gangen så vil den sitte, nettopp nå som du ikke lenger er prøver og kroppen kan leve normalt igjen ;) ( fikk forresten de samme kortene på det nå som den gangen jeg mistet det legget jeg skulle sende til deg første gangen jeg så på deg, så det er litt merkelig, men kjente de igjen alle sammen!!)

 

men du frøkna, hva skjer med meg da??? jeg er helt låst på finne meg et sted å bo !?! og nå går dagene fort :o huff, løser deg seg av segselv lol

 

klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææ ser DU det????? hællandussen da *skratter* :-))) Men det er nok sikkert at du plukker opp ønsket siden, at skjer det ikke nå så blir det stopp og enn om liksom, skjønner du? :-) Men flaks er ikke min sterke side, så jeg holder ikke pusten for å si det sånn :-))

 

Oi så merkelig at du fikk dem da?! Skulle vel ikke ha dem den første gangen sikkert, men nå var tiden inne :-)

 

Jeg så denne mld tidligere men jeg ville ikke svare på den for jeg ville tenke litt, og det som er så rart(og tro meg jeg har tenkt i noen timer nå, er at jeg ikke kjenner hverken angst eller panikk ang flyttingen. Løsningen er der rett foran nesen din, du må bare være litt oppmerksom og åpne øynene så ser du den. Det stedet du skal flytte til nå er jo ikke for evig , det vet vi jo begge, men det er rett foran deg - om det er en annonse i avisen som du har oversett, eller på nett, lArk som henger på butikken, om du overhører noen snakke.... det er der jenta mi så lytt og se :-)

 

Han babydaddyen eller daddybabyen skal jeg se på en annen dag, men jeg vet jo hvor han havner til slutt men hvor den kortsiktige veien er det vet skal jeg prøve å se på :-) Kan være at det distraherer meg at jeg vet utfallet, men da får han finne seg en hybel og være bingovert til den tiden kommer at du har alt i orden og klart som jeg så det hehe

 

 

Klem til skjønningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Muffins

Ja, det var tydelig et tretall rundt deg :)

Kan hende det er ditt innerste ønske jeg tar inn, men jeg tror

faktisk at du tilslutt ender opp med tre barn i løpet av neste år ;)

 

Jeg må også si at jeg får opp en slags redsel rundt deg, ikke sikker på hva du er redd for, men kjenner litt sånn angst-følelse når jeg tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snuppelura mi :)

 

ja kortene sa nå i hvertfall at det kan ligge en gravidtet i luften nå, så skal legge igjen om noen dager, så får vi se hvordan det utvikler seg :))) krysser fingrene i hvertfall, for jeg føler absolutt at det skal skje, så det så!!

 

rart det du sier ifht flyttingen, for jeg eier ikke panikk i kroppen, har også funnt en sokkel leilighet jeg kan tenke meg, men den er ledig nå, så jeg venter og venter og håper den fortsatt er ledig om ett par uker, sånn at jeg kan få den :P men har samtidig øynene åpne for andre muligheter :))) og ja det er rett at det absolutt ikke er for evig, det blir en løsning i ett års tid, og så får vi oppgradere i str neste sommer, forhåpentligvis får vi flyttet sammen igjen da også, men hvem vet :)) kanskje vi trives med den løsningen vi får nå..

 

men altså hallo! hvor havner daddybabyen sier du? du har ikke sagt noe om det til meg i fht jobb?! han vil jo tatovere, men tror du han får til det en dag i fremtiden da??!? nå ble jeg super nysgjerrig lol har bare fått med meg bingo vertinne jobben jeg lol lol han har vært flink nå å søkt på mange jobber den uka han har vært her, i dag dro han til oslo, og skal se litt etter hybel og være med den andre flokken sin ;) så føler hodet hans er skrudd bedre på plass enn for et halvt år siden i hvertfall :P

 

håper du har det fint i dag og at ikke allergien tar knekken på deg :/ eldste min måtte få kortison tabletter i går for hun er helt ødelagt, og merkelig nok så merker jeg ikke noe, enda jeg pleier å være døden nær :o

 

forresten solrose1 ser ett barn til på meg, hva tenker du om det :o

 

stor varm klem til deg vakreste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar det siste først, for jeg sa jo dette for uendelig lenge siden at jeg så 1 til, men du sa jo at du var fixa så det var jo ingen mulighet så jeg bare antok jo at jeg var på viddene... :-)

 

Veeeeel jeg vil jo så gjerne de pappababyen glede de blåhårete damene - og helst på youtube ;-P

Men seriøst, jeg ser han ikke komme inn som lærling med engang. Jeg får inn at han må ta en annen jobb, for så å gi mer enn han får hos ett tattoo firma. Jobbe omtrent gratis for å vise at han kan forplikte seg, vise at han duger, og vise at han er verdig en lærlingeplass. Does this make any sence to you? Jeg betviler ikke hans evner altså, er bare at han kommer seg ikke inn lett i det miljøet, men er han villig til å forplikte seg og gjøre det som trengs så får han foten innom :-)

 

Stakkar lille da, er ikke så fæl jeg men sliter noe helt vanvittig og gleder meg til denne bjørka er ferdig altså for dens pollen er bare helt jævlig! :-(( Og at du ikke reagerer er jo helt snålt da, for den er jo så hissig nå! Kanskje du rett og slett ikke har tid :-P

 

Vel, jeg håper jo du har rett, men jeg har selv på følelsen at det sikkert er mitt ønske bare, og at en sånn flaks finnes ikke rundt meg :-/ Men dagene går i snegle fart og det er dette jeg er så lei av når det gjelder prøving, og det at jeg vet at vi traff el denne gangen for det er jo ingen tvil. Men det har vi jo ikke gjort før har jeg sett i etterkant, så denne gangen er jo virkelig reell :-( Så hvis du ser noe som kan få meg til å puste bedre, og da mener jeg begge veier så vær så snill å si fra :-))

 

Stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah det var det du skrev ja :-) Hehe blir nok ikke gravid neste år nei, dæven nå er det slutt for dette gidder jeg ikke mere - dagen går så ufattelig tregt mot ikm og skuffelsene så alt for store når tanta kommer :-) vil ikke utsette meg selv for dette mer :-)

 

Jeg er ikke redd for noe eller angst, er vel mer at skjer det ikke nå så vil det aldri skje, for jeg har jo allerede sluttet å prøve, og det kan være den følelsen du plukker opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi spennende å se om jeg virkelig er fixa for life eller ikke.. blir ikke forundra om det dukker opp en spira daddybaby er jo rimlig fruktbar hehe og sikkert jeg også :P

 

han er langt fra en lærlingplass i mine øyne, så im all in with what you feel and see ;) han søker nå på renholdsjobber for det har han masse erfaring med og kan tjene raske penger på (merkelig nok) men han tegner og maler og øver hver dag, så med tiden tror jeg nok han får en fot innenfor, men tror absolutt det kan ta noen år, ser for meg en 3-5 år fra nå jeg da.. men kanskje lenger?! han er super kreativ, så vet han kan bli dyktig, han må bare lande og komme på plass i segselv og verden før han kan ta tak i den delen :)

 

lille har nå hatt to supre dager, og jeg har klødd meg i hjel lol hun fikk kortison tabletter og det har funket fint! endelig er kjøttsårene rundt øynene borte :o hun hadde danseoppvisning på lørdag og mitt lille vakre sjenerte jentebarn sto på scenen og danset og blomstret, det hadde vært noe for youtube det :P

 

skal sepå dette preggis greiene igjen i morgen snuppsi, tar det på privaten en eller gang i morgen, må bare lande litt her, føler jeg snart henger i lysekrona mi hihi så lykkelig over å komme i nabolaget til venninene mine og på et sted som faktisk funker for ungene også i oslo :)) lady luck was on my side today!

 

skravles snart snuppelura, godt å høre fra deg igjen!!

klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da stemmer det jeg ser i forhold til tattoo'en da, og takk og pris for at jeg ikke fornærmet noen hehe. Men han er jo en grepa kar! Jobber for å tjene til livets opphold, og gjør hva som helst - finnes ikke mange bedre kvaliteter enn det altså, står høyt på listen og det skal du være stolt av når det gjelder han :-)

 

Yeeeeii du fikk det du også ja!! :-P Kan tenke meg du ser lekker ut rundt øynene du også ja, ser jo faen meg ut som man er 100 og man klør jo på seg rynke på rynke jo hehe. Men så bra at hun har blitt bedre, så hun kan være med på danseforestillingen - jeg elsker å se barna sånn for som du sier de blomstrer virkelig :-))

 

Ta det på pm du, men det er sikkert ikke noe der nede i mitt aller helligste allikevel, selv om jeg så gjerne skulle ønske det :-( Men vi snakkes i morgen om det :-)

 

Heng fra lysekrona du, strål og vit at alt dette som har kommet din vei har du fortjent og var ditt :-))

 

Smask

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser positiv test, men ser ikke om det går bra eller ikke enda. Er max trett så kan være derfor.

 

magefølelsen sier at du er gravid og at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende da :-)) Tror aldri du har sett på meg før, så dette var gøy :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende da :-)) Tror aldri du har sett på meg før, så dette var gøy :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskyttetavengler sier forresten gratulerer til meg - så da vet vi hva hun tror ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert to år siden jeg spådde noen sist,.... men tok frem pendelen min og spurte og fikk et kjempe JA på at du er gravid!! Fikk også ja på om du innerst inne trodde du var gravid selv??;) Pendelen skiftet helt tempo da jeg gikk inn på deg:):):) Ble ivrig liksom.... så om du vil det eller ei så blir det nok uansett en baby til på deg:) Om det ikke er nå så er det nok ikke lenge til,......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StarQuality:

 

Ja og den som venter på noe godt, må vente skikkelig lenge - og 2 år i mitt tilfelle hehe

 

Du sier akkurat det jeg selv har sagt, det er en sjel der ute som venter på komme ned til mamma, så jeg får håpe det er rett tid nå :-) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...