Gå til innhold

Stikkinger på venstre side av magen,5,5uker på vei..er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Har ultralyd i morgen,men det er først litt utpå ettermiddagen..Hadde en graviditet før jul som endte i ex.u, så er litt var kan man si...

Da blødde jeg en del.. nå er det ingenting. Men har disse smertene i venstre side, og bak i bekkenet. Er det vanlig?

Har fått beskjed om å ringe sykehuset hvis ting endret seg..og jeg lurer på om jeg skal være iskald , og ringe i kveld.. eller om det er såpass normalt at jeg kan slå meg til ro, og vente til ultralyden i morgen?

Fortsetter under...

Det er helt normalt, det er livmoren som strekker seg for å gjøre plass. Da kjenner vi litt stikk her og der. Gjør det sev så du trenger ikke bekymre deg. Lykke til på UL i morgen.

Du kan sikkert vente til i morgen! TEnk på hvor mye som skal utvides seg iløpet av svangerskapet! Men en ting, jeg to ul da jeg var litt over 5 uker på vei, og da så hun kun fostersekken. en uke etter så hun plommesekken og et lite riskorn som var babyen. Så dersom de ikke ser så mye i morgen så må du ikke bli redd! Det er helt normalt!! Lykke til:)

Takk! MYE roligere nå. Har jo en sønn på 5, så vet at dette kan skje..men det er jo så lenge siden, at jeg har glemt hvordan det var... Og det gikk jo så galt sist! Klarer nesten ikke vente til i morgen :::::)

Annonse

Eg hadde det sann sist svangerskap. Hadde tidlig smerte på høgre side. Fikk sjekka det på tidlig ul i veke 7. Det var ei cycte på eggstokken som fulgte med graviditeten. Det var visst vanlig. Dei fulgte opp ved å ta ein ny ul i veke 12, så blei det sjekka igjen på ul i veke 18... Men det var heilt problemfritt og smerten forsvant etterkvart... Lykke til! Håpar alt går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...