Gå til innhold

Kroppen er som en svamp.... å er ikke lengre enn19 uker. Kommer til å ende opp som en vannbalong :P

Anbefalte innlegg

Sist kom vannet seeent i sv.skapet, men så tidlig som 19?

Drikker masse, men tisser jo nesten ingenting om dagen. Merkelig satt sammen denne kroppen for tiden. Å sommeren er jo bare såvidt gitt en smakebit.

Hva i alle dager hjelper mot vannansamling i kroppen, er forsiktig med salt oxo.

Fortsetter under...

Jeg har begynt å få hovne fingre, sjekker hver dag at gifteringen går an å ta av;)

Googlet tema litt og fikk opp informasjon som gikk på å drikke masse vann (som jeg ser du gjør) og spise vanndrivende grønnsaker som tomat (mmm, cherrytomater er nydelig), agurk, salat og rosenkål. Fordelen med disse er jo at det går an å ete endel av det uten å gå unødvendig opp i vekt (bedre det enn at sjokolade, chips og smågodt hadde vært vanndrivende:).

Eller er det jo lurt å bevege seg en god del.

Kjipt hvis man føler at det kommer til å stå ut en vannstråle hvis man stikker seg på en spiss gjenstand!

Sliter med det samme, i bena. Men merker at det hjelper å holde seg unna salt og ikke minst: holde seg i aktivitet! Bevegelse ser visst ut til å være cluet her i gården. Så langt, i alle fall.

Har brukt hele påsken på å pusse opp stua og har ikke vært plaget med hovne ankler/legger i det hele tatt. Kjempedeilig! (Bortsett fra at jeg er ekstra sliten i ryggen etter å ha skrapt gammel tapet i flere dager, da.... Pjuh!)

Men en smule bekymret for sommervarmen her også og ballong-legger. Særlig de siste ukene, når jeg må ut i permisjon, ikke har noen jobb å gå til lenger og dagene blir mer passive. Huttetu! Men den tid, den sorg.

Er i uke 28 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...