Gå til innhold

Synes litt synd på meg selv :(

Anbefalte innlegg

Jeg er plutselig blitt HEFTIG forkjølet og er utrolig uggen. Kan jo ikke bruke Otrivin menthol nesespray, som selvsagt er det eneste vi har i hus.. Nesen er tett, ørene fulle av dotter, halsen kjempesår, og jeg verker i hodet og kroppen. Og tillegg kastet jeg skikkelig grundig opp i sted. Har ikke vært kvalm på flere uker (er 20 uker på vei), så jeg aner ikke om dette er omgangssyken eller bare en herlig liten bonus..

Så her sitter jeg og ser på crappy formiddags-TV, mens resten av familien koser seg med nydelig påskemiddag hos svigers :(

...sorry, måtte bare klage litt..

Ferdig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143164198-synes-litt-synd-p%C3%A5-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan du ikke bruke Otrivin? Det kan du vel! Problemet når en er gravid og blir tett er at en blir så fryktelig tett også - får du ikke renset det opp så risikerer du bihulebetennelse (jepp, det fikk jeg til slutt!). Ta 1 paracet også og legg deg nedpå...du vil føle deg en god del bedre!

Stakkars, masse god bedring RødRev! :) Lov å sutre litt når en ikke er i form!

Kan bruke Otrivin ja, men ikke med menthol i :( Står i felleskatalogen. Så det er utrolig kjipt. Jeg tok paracet, men kastet opp ca 10 minutter etterpå.. Så jeg tør ikke ta ny, i tilfelle noe av det alt er tatt opp i systemet.

Takk for sympati :) :) Det hjelper faktisk det også!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...