Gå til innhold

SHITT!!! Hva gjør jeg.... blør 18+2 (noe detaljer, sorry)

Anbefalte innlegg

Har snx med føden, men di kan jo ikke gjøre noe. Fikk beskjed om å ringe legevakta, for så å avgjøre om jeg skal hendvendes til gyn. Jeg er pisse redd for å si det mildt, har aldri blødd før. Har ikke smerter i magen for å være ærlig. Men det kom rosa blod på papiret i stad, etterfulgt av brunt uflod lignende slutten på mens. Har ikke hatt sex heller på en stund.

Skal jeg bare ta det kuli og se det ann, eller pushe på hos legevakte i håp om ul?

Sorry jenter, ikke meninga å skremme noen. Men hadde ikke sett for meg at dette skulle skje MEG.

Fortsetter under...

Hadde en kraftig blødning i uke 13 jeg og nå i uke 15... men alt vell med babyen! Dra til legevakta å snakk med de... De rekvirerer kun gyn ved kraftig blødning men prøv å snakk deg inn på der likevell... Det er påske å lenge til legen din åpner osv... Si at du ikke får kosa deg i påska du nå pga dette så kansje du får komme på gyn men forlang iallefall at legen sjekker hjertelyd!! Dra for din egen del... Veit hvordan det er å sitte å tenke... bare dra fortest mulig så du ikke blir sittende hele natta!

Hei du! Det kan helt fint være ufarlig, men jeg synes så absolutt du skal ringe legevakten ja. Når du er såpass langt på vei, bør du få en UL så snart som mulig.

Lykke til!! Forsøk å beholde roen; det er stor sannsynlighet for at dette går bra!!!

Annonse

Veldig letta nå :) fikk høre hjerte! Så det slår ihvertfall enda. Men må se ann formen og ta det heilt kuli. Snakket om noe ved livmorhals ett eller annet som er kjørt, husker ikke. Hodet mitt var på en helt annen planet, selv om jeg spurte om hva han sa to ganger. Nå skal jeg ikke varte opp noen andre enn meg selv og mine nermeste resten av påsken. Løse kryssord i skyggen, å drikke iste. Må bare prøve å finne roen inni meg, lettere sagt enn jort tror eg.

Takk for svar jenter ;)

Blir liksom ikke på samme måten å sitte å gruble med mannen heller, han blir bare mer redd enn meg.

Ønsker dere en god natt, og håper dagen i morgen blir fin og varm!

Veldig letta nå :) fikk høre hjerte! Så det slår ihvertfall enda. Men må se ann formen og ta det heilt kuli. Snakket om noe ved livmorhals ett eller annet som er kjørt, husker ikke. Hodet mitt var på en helt annen planet, selv om jeg spurte om hva han sa to ganger. Nå skal jeg ikke varte opp noen andre enn meg selv og mine nermeste resten av påsken. Løse kryssord i skyggen, å drikke iste. Må bare prøve å finne roen inni meg, lettere sagt enn jort tror eg.

Takk for svar jenter ;)

Blir liksom ikke på samme måten å sitte å gruble med mannen heller, han blir bare mer redd enn meg.

Ønsker dere en god natt, og håper dagen i morgen blir fin og varm!

vist det er første barnet så får du nok ul =) jeg var på legevakta pga litt smerter i magen, å de hørte hjertelyden å alle prøver var fine. men siden dette var min første å de viste da at som alle andre førstegangs va jeg bekymret forde. så de sente meg til gyn bare for at de ikke ville jeg skulle bekymre meg.

Dette er nr 2, og forrige sv.skap gikk prikk fritt. Merka egentlig ikke så mye til graviditeten før vannet gikk liksom. Var på UL i uke 11 & 14 å alt så normalt ut, ingenting gale med bebisen. Men herregud så fortvilende at noe sånt skal skje, ihvertfall nå. Er jo kommet nesten halveis å kjenner liv i magen. Vil ikkje tro det. Vet at om det skulle gå gale så er det absolutt ingenting føden kan gjøre.... off.... tenker bare "kunne ikke dette bare skjedd i uke 23 heller" da hadde vi fått hjelp. Blør ikke frisk i dag, men kommer litt brunt innimellom. Trenger ikke mer enn truseinnlegg, men hadde ikke sett for meg at dette skulle skje MEG! Som jeg skrev så hørte vi hjertet i går, og jeg har kjent liv i dag tror jeg. Har ikke smerter, bare "normal" vekst av livmora tror jeg.

Har lest innlegg fra deg andre steder, og forstått det dit hen at alt var fint på ul i uke 11 og 14, samt at du nylig har hørt hjertelyd? Forstår at du blir bekymret, men mest sannsynlig er alt fint. Ei venninne av meg hadde blødninger gjennom hele svangerskapet, men alt gikk bra og gutten er 10 år nå. :) Ta en ekstra telefon til lege eller jordmor for å roe nervene, og be de sjekke nøye hvor feks morkaka ligger når du skal på ordinær ul. Sender deg mange varme tanker, dette går nok bra skal du se. :)

På UL fikk jeg bekreftet begge gangene at morkaka lå bakover mot ryggen. Jeg skal på ordinær UL på onsdag, så håper jeg på det beste :o)

Spotter litt enda, litt som slutten av mens.

Velger å ha ett håp på mitt mors instinkt at det enda ikke har gått gale. Visst jeg har en skytsengel der ute så håper jeg at h*n er med oss nå.

Det hjelper meg så masse å få at det har gått bra med andre i samme situasjon, for jeg vil bare fokusere på det positive så godt jeg kan.

Mange takke klemmer til alle som har "hørt" meg å gitt meg støtte.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...