Coriander Frau Skrevet 21. april 2011 #1 Del Skrevet 21. april 2011 For en uke siden fikk jeg litt brunlig utflod, og dagen etter litt frisk blod. Dro på legevakten, ble undersøkt og fikk diagnosen "truende abort". Ble sendt på UL dagen etter, og det ble målt et embryo som var 3 mm og ingen hjerte kunne sees. Jeg var da 6 + 1 etter mine beregninger, men legen sa jeg var nok mer 5+5 el 5+6. Noe som kunne forsåvidt gå ifht til unnfangelsen og EL. Jeg vet akkurat når EL var, og når vi hadde sex, så jeg vet jeg ikke kan være mindre på vei enn 5+5. Vet også når jeg hadde festeblødning etc, så det er ikke til å ta feil av. Fikk beskjed om å komme tilbake etter påske om jeg ikke hadde abortert. Åtte dager etter fikk jeg time hos en privat UL, selv om det var påske, da jeg ville ha det avklart om det var noe hjerteaktivitet, eller om det var en MA.Jeg forventet IKKE svaret jeg fikk. Embryoet var fortsatt bare 3 mm, åtte dager etter forrige UL. Det hadde ikke vokst en milimeter! ..men nå slo hjertet. Det gjorde det ikke åtte dager tidligere.. Legen mente dette var et unormalt svangerskap da et embryo skal være ca 1 cm nå som jeg er en plass mellom 7+0 og 7+2. Jeg skal tilbake om 6 dager, og har den ikke vokst da så anbefalte han medisinsk abort for å fjerne det da han mener det er store sjanser for at her er det et embryo med kromosomfeil da det ikke har vokst på 8 dager. Jeg har lest om embryo som har "gått i dvale", men tror egentlig dette bare er noe sprøyt da jeg ikke finner noe litteratur som backer opp dette, bare masse damer på forum som synser og mener. Jeg håper kroppen ordner opp i dette selv i løpet av disse 6 dagene da jeg kjenner jeg har problemer med å abortere bort spira mi når hjertet faktisk slår.. Jeg har lest litt om folk som har opplevd noe av det samme, at de kommer på UL og spira er alt for liten, men da blir de bare satt tilbake ..hos meg så vokser den ikke selv om jeg ble satt tilbake første gangen, men det HAR jo skjedd en utviklig siden hjertet slår. Noen der ute med erfaringer rundt dette? Meninger? Kjenner jeg har mest lyst å bare få det bort å begynne på nytt, men er tungt når jeg ser et bankende hjerte på UL.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. april 2011 #2 Del Skrevet 21. april 2011 Uff, dette må være vanskelig for deg. I mitt første svangerskap brukte jeg eggløsningstest og visste da når eggløsning var og hvor langt på vei jeg var. Når jeg kom på ul i uke 6 satte gynekologen meg fram nesten 2 uker enda jeg visste at jeg ikke kunne være så lant på vei. Så der kommer jo teorien inn, om at de kan gå i dvale og vokse fort. Det er visst forskjellig det også. Jeg skjønner du får lyst til å bare starte på nytt men det er som du sier tross alt et bankende hjerte der nå. Jeg hadde holdt håpet litt til selv om det er vanskelig. Håper du har en frisk liten spire i magen din <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143158111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiola78 Skrevet 21. april 2011 #3 Del Skrevet 21. april 2011 Dette var eg bort i i mitt forge svangerskap, jenta kunne knapt sees til veke 13. Litt lita ved fødsel og ligger på det nederste på kurva i dag, men ellers rask og fin. Trur kroppen sjøl ordner opp om det ikkje er liv laga. Lykke til med tida vidare! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143158207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Frau Skrevet 21. april 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 21. april 2011 Tusen takk for svar begge to. Begge legene jeg har vært til er så sikkert i sin sak at noe mest sannsylig er galt da de sier at "alle embryo utvikler seg likt frem til uke 20". Jeg har hørt så mye her inne som motbeviser akkurat dette, og lurer også på hvorfor Haukeland har en UL studie pågående i disse dager for å forske på forstervekst frem til uke 20 om de er så sikker på at alle vokser likt? Det er en forskjell på at et embryo er lite, men vokser, og at den ikke vokser i det hele tatt. Det er dessverre ikke sånn at kroppen bestandig rydder opp selv. Jeg håper selvfølgelig at den har strekt seg litt til neste kontroll, eller at kroppen bare støter det ut før den tid, så jeg slipper å ta den avgjørelsen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143158221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. april 2011 #5 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg synes det blir litt feil av legene å si sånn for de kan umulig være 100% sikker i sin sak. Hva om spiren plutselig har vokst masse til neste kontroll? Lurer på hva dem har å komme med da.. Jeg krysser fingrene for at alt er bra Masse lykke til og god klem til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143158653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rkl, 1 SA, prøver igjen Skrevet 21. april 2011 #6 Del Skrevet 21. april 2011 Hei Har lurt sånn på hvordan det gikk med deg, vi begynte med småblødninger samme dag. Skrev på det innlegget du la ut om blødninger. Jeg var på ultralyd dagen etter, var da 10+1, og hjertet hadde sluttet å slå. Var på ultralyd uken før når jeg var 9+0 og da var alt fint. Jeg valgte utskraping og fikk det bort på den måten, men sliter enda. Har håpt at det gikk bra med deg!! Hvis jeg var deg ville jeg ventet til etter påske med å gjøre noe, selv om det er vanskelig å gå sånn i uvisshet, så har jo man alltid et lite håp. Har ingen forklaringer på hvorfor eller hvordan men om jeg hadde fått denne beskjeden hadde jeg ventet til etter påske for å se om det KANSKJE kunne gått. Ellers tror jeg du vil angre. Det er helt forferdelig dette her å miste / lure på om mister. Unner ingen det. Krysser fingre og tær for deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143158799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Frau Skrevet 21. april 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 21. april 2011 Hei Rkl, Beklager at jeg ikke ga noe lyd fra meg, men jeg orket ikke gå innpå her før jeg var mer sikker på hvilken vei det gikk. Mannen min sa jeg ble tullete av å lese alt her inne gikk å ventet i åtte dager før vi fikk beskjeden i går. Så trist å høre at det gikk som det gikk med deg Vi får prøve igjen. Er du inne på Bli Gravid? Om det går den veien det ser ut som det går med meg nå, så kommer vi til å vente til over sommeren med å begynne å prøve igjen. Klaffet på første forsøk med så spira inni der nå, så det er jo bra. Får man velge om man vil ha utskrapning eller piller? Jeg er litt skeptisk til de pillene, hørt at det gjør veldig vondt (jeg har verden laveste smerteterskel). Jeg skal tilbake på kontroll på tirsdag nå etter påske. Det er da jeg evt får de pillene om spira fortsatt ikke har vokst. Legen sa det trolig kom til å ende i en MA/SA uansett siden den ikke utvikler seg, selv om hjertet slår nå. Håper egentlig kroppen ordner opp av seg selv før den tid om det virkelig er så gale som legen sier.. ..men må bare smøre med meg tålmodighet i 5 dager til... har en dårlig følelse siden jeg er mindre kvalm og trøtt. Takk for at du tenkte på meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143159478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trultemor73 Skrevet 21. april 2011 #8 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg fikk også høre av jordmor at babyen kunne gå i dvale. Hun mente derfor at min termin ikke trengte å stemme med ultralydterminen. Men vet heller ikke noe mer om dette enn det jormoren min sa. Har ikke funnet noe litteratur om dette. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143159619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rkl, 1 SA, prøver igjen Skrevet 22. april 2011 #9 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg skjønner veldig godt du holdt deg unna, jeg har bestemt meg for at jeg IKKE skal inn igjen hit hvis jeg blir gravid igjen, for jeg syns det er et veldig negativt fokus. Jeg ble veldig forbauset når du skriver og spør om noen har opplevd d samme som du og jeg gjorde, og hadde en positiv utgang, og får til svar av TO stk at ; akkurat sånn gikk d med meg når jeg mistet. Jeg ble forbanna. Man må jo kunne håpe, selv om man vet med seg selv at d muligens ikke går bra. jeg følte d med en gang, og fikk bekreftelsen på sykehuset. Hjertet var sluttet å slå. Det slo en uke tidligere, så d var forferdelig å høre, har jo bilder fra første ultralyd, og klarer ikke kaste de heller.. Men d blir bedre dag for dag... Men kommer aldri til å glemme det, d var vår første graviditet, har du barn fra før? Jeg fikk velge mellom 1. få piller å gå hjem. 2. få piller å bli på sykehuset eller 3. utskraping. Jeg valgte med en gang utskraping, for jeg orket ikke gå hjem å ligge med smerter og til slutt blø "det" ut, og trekke det ned i do. Det ble for mye for meg, å skulle bare spyle "babyen" min ned. Gjorde d i narkose, og ikke noe smerter etterpå. Gikk "greit" om man kan si det sånn. Det var jo selvfølgelig den verste dagen i mitt liv, men ikke pga smerter og sånn. Mistet symptomer med en gang (hadde igrunn bare ømme pupper, og det forsvant) Vi prøver igjen etter jeg har fått mens. Vi bruker litt tid, da jeg har PCOS, brukte ca. 9 mnd på å lage dette barnet. Har brukt hormoner for å få eggløsning. Så tror jeg bare begynner på igjen med en gang siden d kan ta litt tid denne gangen også. Har kikket innpå bli gravid, men ikke vært aktiv. bare lest hva andre skriver, men som sagt, blir jeg gravid igjen skal jeg prøve å holde meg borte, for d er altfor mye negativt, man blir tullete av det som mannen din sier. Jeg krysser fremdeles fingrene, men OM d skulle gå gale veien, så hold ut, det er forferdelig, men dag for dag går det "bedre". det er jo desverre ALTFOR vanlig å miste. Håper du orker gi en lyd om hvordan dette utvikler seg, så lenge hjertet slår har jeg et lite håp hvertfall! klem til deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143160273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondespira Skrevet 22. april 2011 #10 Del Skrevet 22. april 2011 Hei, så lenge hjerte slår må du holde håpet oppe!. Var selv på UL mandag og der så vi ikke noe hjerte slå og skal tilbake til tirsdag på ny UL. Jeg er har problemer med å tenke positivt pga at "alle" her har sett hjerte slå på tidlig UL(er selv i uke 9+2)og her var det stille. Min mann har ikke vært inne her på sidene og lest og han forsto det sånn at de ville se på utviklingen om en uke, så han er mer positiv. Han oppfattet legen slik at det ikke alltid gikk å se hjerte slå så tidlig. Uansett føler jeg med deg og håper inderlig at vi begge får vidunderlige nyheter til tirsdag, uvissheten er nok værst. Vi får klamre oss til håpet og løfte hodet å gå videre hvis galt skulle være galt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143160607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Frau Skrevet 22. april 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 22. april 2011 Hei Bondespira jeg forstår bekymringen din, men jeg hadde absolutt hatt håp om jeg var deg. Om størrelsen var fin, og alt så greit ut m hvor den lå etc, så er det mange faktorer som gjør at hjertet ikke vistes, men at alt likevel er bra der inne Kvaliteten på UL apparatet er en ting. Jeg har sett en del av de i forrige svangerskap og så langt i dette, og kvaliteten spriker veldig. Det kan også ha noe m hvordan spira lå vendt, og hvordan du bærer den håper du får positive nyheter på tirsdag, skal sende gode tanker! Jeg er nå helt innstilt på at dette ikke går veien for meg, og vil bare bli ferdig. Hadde litt brun utflod i dag, så kanskje det er starten på slutten. Puppene har krympet og den lille kvalmen jeg hadde har avtatt. Ganske slitsomt å gå å vente :/ håper du kan gi oss gode nyheter på tirsdag, ønsker deg lykke til og at du greier å slappe av litt i påsken. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143161963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Frau Skrevet 22. april 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 22. april 2011 Hei igjen Rkl, jeg skjønner godt at du velger å holde deg unna. Jeg har et barn fra før på 5 år, og da jeg var gravid m han så var jeg aktiv her fra 2.tri, men ikke 1.tri. Når vi prøver igjen kommer jeg til å vente til 2.tri om jeg føler for å være på forumet. Jeg håper det klaffer fort for dere igjen m ny spire, må være ekstra påkjenning når dere hadde prøvd en god stund før det klaffet Jeg kjenner jeg bare vil bli ferdig m det som skjer nå, så fordøye det litt før jeg starter på'n igjen. Det blir for tett om det skjer m en gang. Hadde litt brun utflod i dag, men blir ikke stresset av det, er så innstilt på at det ikke blir noe. Denne ventingen er utrolig slitsom! Jeg gir en lyd fra meg etter UL tirsdag, da regner jeg m at jeg vet 100% sikkert hva utfallet blir. Håper du ser noen lyspunkt i tilværelsen selv om ting er tungt nå. Klem fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143161967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rkl, 1 SA, prøver igjen Skrevet 23. april 2011 #13 Del Skrevet 23. april 2011 Ja, skjønner godt du tenker vente litt og fordøye det, skulle gjerne gjort det selv, men er redd d skal ta lang tid, og da er det bedre å begynne på an igjen med en gang. Men er ikke sikkert vi gjør det, jeg tar alt som det kommer, skal vente på mens uansett. Krysser fingrene på GODE nyheter tirsdag. Nyt resten av påsken, så godt du kan. Her i Bergen er det strålende sol! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143162503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
me5 Skrevet 24. april 2011 #14 Del Skrevet 24. april 2011 heisann coriander frau: det er en kjempe kjedelig situvasjon å være i...... men mist ikke håpet... et bankende hjerte er jo tegn på liv.....:-) Jeg har også vært på tili ul pga en blødning.... skulle da etter mine beregninger være i uke 6-7 men ikke noe bankene hjerte.... men da sa gyn at det kan komme og at det enda egentlig var for tidlig å ta måling av emroyet.... han viste meg på det hjulet de bruker for å beregne termin at emboyet ikke var målbart før du kom til en rød strek og på den sto det 10 på og da regnet jeg med at kanskje var uke 10???? men han syns jo at i min situvasjon at det var lite men han ville enda gi det tid og håp på at hjerte skulle begynne å slå.... pga el test m.m visste jeggaske godt hvor langt på vei jeg var så i uke 8 da vi enda ikke så hjerte var det vel ikke å håpe mer...:-( men det jeg vil frem til... er jo det at et bankene hjerte ville jeg tatt som et kjempe bra tegn..... og mangen har jo blødninger! Og du har jo vært til forskjellige ul og da kan det jo være at det ikke blir like korrekt???? jeg krysser fingrene for deg:-) men om det ikke skulle gå kan jeg av egne erfaringer si..... ( hadde en ma i oktober / en sa nå)at der er lettere å få den beskjeden etter å ha gått å tenkt litt på det.... enn at du kommer helt uvitende og får den beskjeden ..... men holdt motet oppe helt til det motsatte er bevist :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143163655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 25. april 2011 #15 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg vil bare sende en trøsteklem jeg ! Også må jeg si det høres litt rart ut... Håper iallefall de sjekker veksten igjen i morgen før de evt gir deg tabletter! Jeg var på ul med min lille spire 7+0 og da var lille i magen 7,2mm lang, altså ikke i nærheten av en cm... Og det var helt fint sa gyn, litt liten, men de vokser litt i rykk og napp når de er så små ! Og jeg har sett en superfin liten krabat der inne, helt riktig størrelse i uke 12 så mini i min mage har vokst seg stor og sterk siden uke 7, er i uke 16 nå og sålangt ser alt fint ut ! Så jeg ville ikke roa meg uten å fått sett først i morgen jeg altså.,, forstår at dette er vanskelig for deg, har selv mista en spire i uke 10 tidligere enda en trøsteklem, og lykke til i morgen ! Krysser fingrene for et bankende hjerte Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143166770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondespira Skrevet 25. april 2011 #16 Del Skrevet 25. april 2011 Hei igjen, takk for at du håper på gode nyheter for meg og jeg håper så inderlig for oss begge...eller alle i samme situasjon... Imorgen vil vi få svar. De siste dagene har jeg vært helt i villrede om hva jeg tror/føler eller hva jeg tør tro/føle. Syns magen har vokst, men det vil jo være rart om spiren er død...? Kvalmen er nesten borte. Gruer meg ikke til imorgen, vil bare vite nå. Coriander Frau-LYKKE til imorgen, tenker på deg. Min time er kl 11.20. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143168421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondespira Skrevet 26. april 2011 #17 Del Skrevet 26. april 2011 MA her... Lykke til alle andre. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143169985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Frau Skrevet 26. april 2011 Forfatter #18 Del Skrevet 26. april 2011 Hei Bondespira, Rkl og alle andre som har kommet med oppmuntrende ord og trøstet i disse to fæle ukene. Det endte dessverre i en SA for meg òg, eller en "inkomplett abort" som han kalte det, tror det er SA, eller kanskje MA ..vet ikke. Den var ihvertfall død og hadde ikke blitt støtt ut. Jeg var helt innstilt på det da jeg hadde blødd siden fredag og hadde tak i ryggen og magen siden lørdag. Vil bare bli ferdig nå, og få dette på avstand før vi prøver igjen. Lykke til til alle dere andre Vi "sees" igjen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143170990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma07 og engel Skrevet 26. april 2011 #19 Del Skrevet 26. april 2011 Huff så trist:( det du hadde var en Ma. Opplevde også det for tre uker siden... Ta deg tid til å være lei deg, det går bedre etterhvert! Go klæm tel dæ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143171461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Frau Skrevet 26. april 2011 Forfatter #20 Del Skrevet 26. april 2011 Takk for det Selma07 Jeg føler nesten jeg er ferdig m å være lei meg, for visste egentlig på onsdag at det kom til å gå sånn. Nå er jeg bare glad for å bli ferdig og slippe å gå å vente. Fikk Cykotek og går bare å venter på at kroppen får det ut. Håper jeg slipper utskrapning da jeg hater sykehus og leger. Nå skal jeg bare senke skuldrene og ikke tenke på prøving før til høsten, og om det skjer før så er det bare fint. Håper det går bra med deg og at det klaffer med en ny spire om kort tid, MA er en skikkelig påkjenning! Forresten, hvor lenge bør man vente med å bli gravid igjen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143172051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma07 og engel Skrevet 26. april 2011 #21 Del Skrevet 26. april 2011 Takk:) legen min på Ullevål sa at det var helt greit å starte å prøve igjen med en gang:) nyt sommeren:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143172122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Frau Skrevet 27. april 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 27. april 2011 Hei Rkl, når jeg ser på oversikten inne på 1.tri så ser jeg at du har skrevet noe på denne tråden i går, men det du har skrevet kommer ikke opp når jeg trykker meg inn på selve tråden. Mulig det er noe galt med PC min el noe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143173882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rkl, 1 SA, prøver igjen Skrevet 27. april 2011 #23 Del Skrevet 27. april 2011 Ser ikke innlegget mitt selv heller, men det "klikket" litt når jeg skrev det. Var fælt at det gikk denne veien for deg og, håpte på en bedre utgang for deg ! Men det vil gå bedre dag for dag, sånn er det hvertfall med meg. ta deg tid til å sørge, støtt deg på de rundt deg. Jeg fikk beskjed om å vente en syklus, vet ikke om det er medisinske grunner, men tror det er mer fordi d da er lettere å regne termin. Jeg håper vi ses igjen, men som sagt, jeg holder meg unna 1. trimester neste gang, snakkes på 2. Har begynt å lure på om jeg skal vente en stund med å prøve, er fremdeles i tenkeboksen. Lykke til videre, neste gang går det bra, føler det på meg God sommer!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143158091-legen-vil-gi-medisinsk-abort-pga-lite-embryo-i-uke-7-men-hjertet-sl%C3%A5r/#findComment-143174906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå