Gå til innhold

Flere som har babyer som bare sparker nedover? Blæresparkern kaller jeg den ;)

Anbefalte innlegg

Storesøstra må ha lagt seg med hodet ned tidlig, for jeg kan ikke huske noen særlig spark mot blæra i det hele tatt. De fleste sparkene med henne var rundt navlen og oppover. Men denne "lille" babyen her har sjelden gitt meg noen spark som er over navlen, og aller helst lengst lengst ned i bekkenet, enten som harde støt mot mammas hardt prøvede blære eller i alle fall i området rundt. Sparkene kjennes ut som de er under der hvor jeg ville tro livmoren gikk, men det er vel bare sånn det kjennes ut. Er veldig spent på om babyen snur seg "riktig" vei etter hvert, ellers kan det bli rimelig ubehagelig de neste ukene. Han eller hun sparker jo nesten hele tida, og de begynner å bli rimelig harde også! Er 25+3 i dag :)

Fortsetter under...

Altså, det er kjempekos med spark, jeg bare skvetter sånn av de blæresparka, sambo holder jo på å le seg ihjel noen ganger når jeg skvetter til, hehe.

Jepp, min lille også. Kjennes med hvert ut som om han er på tur og sparke seg vei ut på egen hånd:-) Men rett som det sparkes nedover så sparker han oppover og, så han snur seg nå ennu rundt inni der:-)

Jeg tror jeg har en liten villmann i magen. Her sparkes og sprelles det overalt! Også på blæren, det er ganske ubehagelig syntes jeg. Men som sagt har kommer sparkene over alt, oppe, nede og på begge sider. Hehehe. Herlig er det ja =)

Annonse

Hadde mye av det for noen uker siden, mener han var i seteleie da. I det siste har sparkene kommet mer på siden så han har flyttet på seg og lagt seg til ro på høyre siden av magen med beina ut mot venstre. Han greier likevel å komme bort i blæra av og til, må akutt på do :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...