Gå til innhold

Greide ikke å fortelle familien dag og baby i magen.. :-(

Anbefalte innlegg

Bestemte oss for å fortelle idag i familieselskap at vi venter nr 2, men greide liksom ikke å stokke ordene ut av munnen! Og til slutt tok jo selskapet slutt.. Skjønner ikke hvorfor jeg vegret meg sånn for å si det, vi kommer jo til å fortelle det til folk vi skal feriere sammen med i påsken, så hadde jo vært det beste å fortelle det til familien nå først..

Er 11 uker på tirsdag..

Fortsetter under...

la storesøsken si det, det var veldig greit syntes jeg :) av en eller annen grunn så syntes jeg det er flaut, er jo super stolt men der å da føles det som å si at jeg har hatt sex. hehehe føltes sånn for meg

Storebror er litt for liten ennå til å fortelle noe, blir 2 år til sommeren. Vet jo at de kommer til å bli kjempeglade når vi forteller det, men orket egentlig ikke alle spørsmålene som jeg vet kommer. Har jo vært ganske dårlig, så er kjempesliten for tiden etter all spyingen. Kanskje derfor jeg ikke greide å fortelle det..

Hadde jo vært lettere om småen kunne fortalt det. :-)

Annonse

jeg kjenner meg igjen. Man tenker; skal jeg si det nå? Eller nå? Nei, jeg venter litt til.

Hehehe! Det er som om ordene bare setter seg fast i munnen på en. De jeg har fortalt det til, klarte jeg ikke å se i øynene samtidig. Også den ekle følelsen når man rødmer skikkelig. Noe så tullete!? Denne gangen har vi fortalt det på telefonen til familien. I og med at jeg har vært dårlig i noen uker, orket vi ikke så mye mas med annonseringen. Dessuten kom det nok som et lite sjokk på de fleste. Vår datter er akkurat fylt 1 år, og jeg er straks 11 uker på vei.

La barnefaren fortelle det om det blir for klamt. De fikser det ofte veldig fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...